پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 99379

راه اندازی 2 دفتر جدید نمایندگان مردم در قم

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی دو دفتر جدید نمایندگی در مناطق یک شهری و پردیسان و تداوم فعالیت مجمع نمایندگان استان خبر داد.
راه اندازی 2 دفتر جدید نمایندگان مردم در قم/توجه بیشتر مسؤولان به رفع مشکلات مردم
راه اندازی 2 دفتر جدید نمایندگان مردم در قم/توجه بیشتر مسؤولان به رفع مشکلات مردم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی که امروز در نشست شورای اداری استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به شروع به کار دولت جدید و دمیده شدن روح تازه در کالبد جامعه ابراز امیدواری کرد این شروع بتواند امید را در دل مردم زنده کند.

وی با بیان ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به رفع مشکلات مردم ادامه داد: امروزه مردم بویژه در دو موضوع سلامت و معیشت گرفتارند و از این رو، حل مشکلات این دو حوزه باید جزء برنامه های اصلی دولت و دولتمردان باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین از مدیران استان خواست با توجه به تغییر و تحول های احتمالی مسؤولیتی، توفیق خدمتگزاری تا آخرین لحظه را به مردم استان از دست ندهند و با قدرت به کار خود ادامه دهند.

امیرآبادی همچنین به اتفاقات اخیر و تصمیم شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید این شهر توجه داد و گفت: به هر حال با این اتفاق، مسؤولیت دو نماینده دیگر مردم قم سنگین تر شد و در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت های نماینده معین، دو دفتر جدید در منطقه یک و منطقه پردیسان قم تأسیس کنیم تا امکان مراجعه مردم به دفتر نمایندگان خود تسهیل شود.

وی اضافه کرد: البته اصل بر این است که کارها بر اساس روال عادی و جاری خود پیش برود و مردم به دفتر نمایندگان خود مراجعه نکنند تا نمایندگان هم بتوانند به وظایف قانونی و نظارتی خود متمرکز باشند، اما بر اساس عُرف ایجاد شده، شاهد مراجعه روزانه مردم به دفتر نمایندگان هستیم.

امیرآبادی با تصریح بر این که مجمع نمایندگان استان هم طبق روال قبل به کار خود ادامه می دهند ابراز امیدواری کرد با تلاش همه مسؤولان استان، مشکلی به صورت لاینحل در قم باقی نماند.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان مسؤولان قم در پیگیری رفع مشکلات مردم شهر و استان افزود: به طور مثال آیت الله اعرافی به عنوان مدیر حوزه های علمیه، عضو فقهای شورای نگهبان، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و همچنین عضویت در برخی شوراها مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند پیگیر رفع بخشی از این مشکلات در سطح ملی باشد.

وی همچنین از مدیران استان خواست مشکلات خود را با نمایندگان مردم هم در میان بگذارند تا امکان پیگیری بیشتر میسّر شود.

امیرآبادی ابراز امیدواری کرد با پیگیری حداکثری مشکلات مردم توسط مسؤولان شهر و استان، مردم حداقل مشکلات را داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyw9y.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما