جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 99386

باید از قهرمانی رعد در بدمینتون ایران دفاع کنیم

قم نيوز : بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: تیم‌های دیگر هم قوی شده‌اند و ما باید در کنار هم تلاش زیادی انجام دهیم تا از قهرمانی سال قبل در لیگ برتر بدمینتون دفاع کنیم که به نظر من امکان‌پذیر است.
باید از قهرمانی رعد در بدمینتون ایران دفاع کنیم
باید از قهرمانی رعد در بدمینتون ایران دفاع کنیم
به گزارش قم نیوز بعد از قهرمانی مقتدرانه تیم رعد پدافند هوایی قم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور، حالا این تیم برای دوره جدید این لیگ در سال 1400 برنامه‌ریزی کرده و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

یکی از بازیکنان این تیم شادمهر حیدری است که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به تغییرات تیم رعد پدافند هوایی قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور اظهار کرد: نفراتی جدیدی که از بهترین‌های این رشته هستند به تیم آمده‌اند، البته تیم‌های دیگر هم قوی شده‌اند و ما باید در کنار هم تلاش زیادی انجام دهیم تا از قهرمانی سال قبل دفاع کنیم که به نظر من امکان‌پذیر است.

وی در ادامه به فصل 1399 لیگ برتر اشاره و بیان کرد: متاسفانه من در همان بازی اول لیگ مصدوم شدم و این مصدومیت من را هفت ماه خانه‌نشین کرد و فقط به فیزیوتراپی و درمان می‌پرداختم و نه تنها مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور بلکه رنکینگ‌ها را هم از دست دادم ولی بچه‌های تیم رعد پدافند غیرت به خرج دادند و تیم را قهرمان کردند، امسال حتما برای رعد بازی می‌کنم و با تلاش می‌کنم که زحمات آنها در لیگ قبل را جبران کنم.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان سرباز در خدمت تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم هستم، خدا را شکر در سال اول همه چیز در این تیم عالی بود، از تدارکات تیم، امکانات اسکان تا شرایط تمرین همه چیز مطلوب بود و از همان آغاز کرد بچه‌های تیم مصمم بودند و برای قهرمانی سخت تمرین و تلاش می‌کردند، تک تک بچه‌های تیم کار را برای قهرمانی بسته بودند، البته تیم‌های دیگر هم خوب بودند و بازیکنان بسیار خوبی داشتند اما تیم ما خیلی هماهنگ بود و با تلاش زیاد به موفقیت رسید.

وی در ادامه صحبت‌های خود راجع به بازیکنان بومی بدمینتون قم اظهار نظر کرد و گفت: به نظر من بدمینتون‌بازان قم بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی هستند و حضور تیم رعد پدافند در لیگ برتر و بازی کردن در کنار و مقابل بازیکنان بزرگ این رشته می‌تواند به تجربیات‌شان اضافه کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepx8o.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما