جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 99390

حضور شیمیدر قم در فصل 1400 لیگ‌های بسکتبال بانوان ایران

قم نيوز : باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از حضور تیم زنان این باشگاه در لیگ‌های سال 1400 بسکتبال باشگاه‌های بانوان ایران خبر داد.
حضور شیمیدر قم در فصل 1400 لیگ‌های بسکتبال بانوان ایران
حضور شیمیدر قم در فصل 1400 لیگ‌های بسکتبال بانوان ایران
به گزارش قم نیوز باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر که به مدیریت یکی از خیرین ورزش‌یار و چهره‌های موفق عرصه اقتصاد کشور از سال 1388 در بسکتبال ایران تیم‌داری و فعالیت می‌کند، در سومین سالی که نماینده استان قم در بسکتبال کشور است، در بخش بانوان نیز تیم‌داری خواهد کرد.

این موضوع را پس از تصمیم‌گیری نهایی در هیات مدیره باشگاه شیمیدر رسما توسط این باشگاه اطلاع‌رسانی شده و در اعلام فعالیت‌های ورزشی این باشگاه در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ بسکتبال باشگاه‌های کشور، علاوه بر تیم‌های بخش مردان، تیم‌های بانوان شیمیدر نیز در لیگ‌های باشگاهی ایران به میدان می‌روند.

حضور در لیگ برتر باشگاه‌های مردان کشور، حضور در لیگ برتر زنان باشگاه‌های ایران، حضور در لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور با حضور بسکتبالیست‌های بومی استان قم و حضور در لیگ دسته اول یا دوم باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با بازیکنان بومی قم جزو برنامه‌های این باشگاه در سال ۱۴۰۰ است.

همچنین پس از جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر، این باشگاه رسما اعلام کرد از تیم نظامی رعد پدافند هوایی نیز برای حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال ایران با اسپانسرینگ روغن موتور پروتک و با محوریت باشگاه شیمیدر قم حمایت خواهد کرد.

در حالی که باشگاه شیمیدر از فعالیت در رده‌های پایه مینی‌بسکتبال تا جوانان نیز خبر داده، تیم بزرگسالان این باشگاه در فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور بین ۱۶ تیم موفق به کسب مقام سوم شد، تیمی که در فصل جدید با هدایت مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی در المپیک ۲۰۲۱ توکیو گام به فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر خواهد گذاشت و باید منتظر ماند و دید کادر فنی تیم‌های دیگر این باشگاه را چه کسانی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyteh.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما