شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 994
فرماندار قم خبر داد:

واگذاری مسکن مهر در تمام بخش‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: در تمام بخش‌ها آمادگی داریم که نسبت به واگذاری مسکن مهر به کسانی که شرایط لازم را دارا باشند، اقدام کنیم.
واگذاری مسکن مهر در تمام بخش‌های قم
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی مقدم در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم که همزمان با دور دوم سفر استاندار قم به بخش کهک برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در سال گذشته در دور اول سفر استاندار قم ۴۶ مصوبه ویژه بخش کهک به تصویب رسید که این مصوبات منجر به اجرای ۹۹ پروژه در این بخش شد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی همکاران ما و همچنین مدیران استانی گفت: با تلاش صورت گرفته در این سفر نیز شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های قدیمی و اجرای پروژه‌های جدید خواهیم بود.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: در بخش احداث و ایجاد از مصوبات سفر سال گذشته ۵۲ پروژه به تصویب رسید که ۲۸ مورد آن به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: در بخش تعمیر و تجهیز نیز ۳۴ پروژه به تصویب رسید که ۱۸ پروژه در این بخش به بهره‌برداری رسیده و در مجموع شاهد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در روند اجرای پروژه‌ها هستیم.

حقیقی مقدم همچنین به انجام ۱۱ مورد هماهنگی میان دستگاه‌ها و صدور مجوز اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد اجرایی شده است.

وی همچنین به تصویب سه پروژه مطالعاتی اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک مورد خاتمه یافته، یک مورد در دست اجرا بوده و یک مورد نیز در حال پیگیری است.

فرماندار قم اجرای طرح هادی شامل عملیات پیاده رو سازی در روستاهای ونارچ، خاوه، ابرجس، سیرو را از دیگر پروژه‌های مصوب عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی یادآور شد: در مورد اجرای طرح‌های هادی، سطح مورد نظر فاز یک طرح است و بهسازی مسیر اصلی دسترسی مردم در روستاها در این فاز دنبال می‌شود.

حقیقی مقدم به احداث پروژه ۴۳۶ واحدی مسکن مهر اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان احداث مسکن مهر با جدیت دنبال شده است و مسکن مهر استان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

وی افزود: در تمام بخش‌ها آمادگی داریم که نسبت به واگذاری مسکن مهر به کسانی که شرایط لازم را دارا باشند، اقدام کنیم.

فرماندار قم احداث خانه عالم در روستاهای بخش، احداث فضای ورزشی روباز، ایجاد تاسیسات زیربنایی، اجرای میدان ملاصدرا، تکمیل پارک شهر کهک، اجرای ساختمان آتش‌نشانی صرم، ایجاد روشنایی میدان ورجان و جاده منتهی به آن به طول شش کیلومتر، خرید خودرو برای دهیاری‌ها، اجرای آبیاری تحت فشار، احداث و مرمت ۱۰ کیلومتر راه دسترسی، احداث پیچ‌های خطرناک، ایجاد کارگاه آی تی در مدارس بخش، تکمیل فاضلاب ناحیه صنعتی سیرو و... را از دیگر مصوبات به سرانجام رسیده در سفر سال گذشته استاندار قم به بخش کهک عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcfijd1aw6d1.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

عبداله
با تشکر شرائط مالی در بدو امر که عامل تصمیم گیری است را جهت اطلاع اعلام دارید با تشکر