پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 7583
فرماندار قم خبرداد:

واگذاری 140 واحد مسکن مهر در سلفچگان

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با اشاره به آماده‌ سازی 140 واحد مسکن مهر در سلفچگان گفت: نباید با بی‌تدبیری متقاضیان مسکن مهر را زیر فشار بگذاریم.
واگذاری 140 واحد مسکن مهر در سلفچگان
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی مقدم در نشست شورای مسکن شهرستان قم که در بخشداری سلفچگان و با حضور نمایندگان ادارات مرتبط شهرستان قم برگزار شد، از آماده سازی ۱۴۰ واحد مسکن مهر بخش سلفچگان خبر داد و اظهار کرد: در این بخش ۵۲۵ واحد مسکن مهر وجود دارد که ۲۵۰ واحد آن به صورت ویلایی و مابقی آن در قالب ساختمان‌های آپارتمانی چهار و شش طبقه احداث شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۱۴۰ واحد آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: ۱۲۴ واحد از این تعداد دارای متقاضی هستند که برای بررسی بیشتر وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها، بازدید حضوری از طرح مسکن مهر بخش سلفچگان طرح ریزی شد که در این بازدید عوامل کاهش سرعت پیشرفت پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب شناسایی شد.

فرماندار قم با اشاره به فلسفه وجودی مسکن مهر خاطر نشان کرد: مسکن مهر برای قشر کم درآمد طرح ریزی شده است و ما به عنوان خادمان این قشر نباید با بی‌تدبیری و برنامه‌ریزی نادرست این قشر را زیر فشار بگذاریم.

وی در ادامه با بیان اینکه با استفاده از برنامه‌ریزی صحیح و صرفه‌جویی بیشتر می‌توان مسکن با کیفیت‌تری را در اختیار مردم داد، بیان کرد: نباید برای رفع مشکلات مسکن منتظر جلسات شورای مسکن بود، باید از هر ظرفیتی برای رفع موانع بر سر راه توسعه زیربنایی مسکن در استان قم استفاده کرد.

حقیقی با اشاره به پیشرفت نسبی طرح مسکن مهر در بخش سلفچگان گفت: با توجه به آینده شهر سلفچگان، طرح مسکن مهر یکی از اساسی‌ترین نیازهای این بخش بوده و با توجه به مشاعات و انشعابات آن، یکی از مطلوب‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.v8fbjh8nx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما