شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 99410
منبع : قم نیوز

کشف ۹۶ کیلو حشیش / دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش و ۸۵ سارق در قم

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۹۶ کیلوگرم حشیش در قم کشف شد .
کشف ۹۶ کیلو حشیش / دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش و ۸۵ سارق در قم
کشف ۹۶ کیلو حشیش / دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش و ۸۵ سارق در قم
به گزارش قم نیوز بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جهت دستگیری قاچاقچیان، اراذل و اوباش و همچنین مقابله با سارقان و خرده فروشان مواد افیونی طی ۴۸ ساعت توسط پلیس قم اجرا شد.

وی افزود: در طرح مذکور ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش طی بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور مواصلاتی استان کشف و یک نفر دستگیر شد؛ متهم قصد داشت محموله مذکور را از یک استان جنوبی با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کند.

اسماعیلی گفت: همچنین ۳۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی نیز توسط مأموران در استان کشف و ۱۲۸ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: طی این مدت ۱۲ نفر اراذل و اوباش و ۸۵ نفر سارق دستگیر و از متهمان یک قبضه سلاح گرم و ۳ قبضه سلاح سرد کشف و ۱۴ دستگاه خودرو و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

اسماعیلی در پایان از هموطنان در خواست کرد، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccx0qo.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما