يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 99428
منبع : قم نیوز

۲.۴ میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی کمیته امداد قم هزینه شد

قم نيوز : معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام (ره) قم گفت: درچهارماهه نخست سال جاری ۲ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال برای خدمات فرهنگی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان هزینه شده‌است.
۲.۴ میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی کمیته امداد قم هزینه شد
۲.۴ میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی کمیته امداد قم هزینه شد
به گزارش قم نیوز سیدمحسن صالحی با اشاره به‌ضرورت جهاد فرهنگی در جبهه جنگ نرم اظهار داشت: با توجه به‌شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا بسیاری از بسترهای تربیتی و آموزشی در این نهاد در فضاهای مجازی طراحی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال ۳۸۲ میلیون ریال برای آموزش مهارت‌های زندگی سه هزار و ۴۸۶ مددجوی قمی هزینه شده‌است، تصریح کرد: یکهزار و ۵۴۱ تَن نیز از خدمات تخصصی مشاوره به ارزش ۸۸۰ میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

صالحی حمایت از پنج هزار و ۵۵۹ دانش آموز و ۵۶۰ دانشجو و طلبه را توسط این نهاد مورد توجه قرار داد و گفت: در این مدت ۴۸۷ میلیون ریال به‌عنوان شهریه دانشجویان و ۲۷۵ میلیون ریال به‌منظور کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان به‌آنها پرداخت شده‌است.

معاون کمیته امداد استان از ارائه هزار و ۵۷۴ خدمت آموزشی و تربیتی به‌دانش آموزان و دانشجویان مستقر درکانون‌های فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیون ریال خبر داد و افزود: طی چهار ماهه نخست امسال ۳۴۶ خدمت فرهنگی نیز به‌دانش‌آموزان، دانشجویان و طلبه‌های علوم دینی ارائه شده‌، که برای این اقدام فرهنگی نیز ۴۷ میلیون ریال هزینه شده‌است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbwab9.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما