چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : 99810
مدیر کل بهزیستی استان قم تاکید کرد؛

اهمیت نقش مشاوره در کنترل آسیب‌ها و ارتقاء سلامت روان در جامعه

قم نيوز : مدیر کل بهزیستی استان قم با تاکید بر اهمیت نقش مشاوره در کنترل آسیب‌ها و ارتقاء سلامت روان جامعه خواستار توجه بیش از پیش به امر مشاوره شد.
همیت نقش مشاوره در کنترل آسیب‌ها و ارتقاء سلامت روان در جامعه
همیت نقش مشاوره در کنترل آسیب‌ها و ارتقاء سلامت روان در جامعه
به گزارش قم نیوز مهدی پهلوانی ستوده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی استان قم که تحت نظارت بهزیستی استان قرار دارند، بر نقش مشاوره در سلامت روان افراد جامعه تاکید کرد و گفت: مشاورین و مراکز مشاوره مخصوصاً در ایام پر استرس شیوع کرونا، نقش مؤثری در ارتقا سلامت روان افراد و جامعه ایفا کردند.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به نقش مشاورین در آرامش بخشی به جامعه و تأمین سلامت روانی مردم در کنار سلامت جسمانی، افزود: در حال حاضر ۲۳ مرکز مشاوره (یک مرکز تلفنی ۱۴۸۰ و ۲۲ مرکز حضوری) در استان قم با مجوز و تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره در استان قم در شش ماهه اول امسال پاسخگوی ۱۳ هزار و ۲۴۷ تماس تلفنی و ۷ هزار و ۹۳۳ مراجعه حضوری جهت اخذ خدمات مشاوره‌ای بوده‌اند، ادامه داد: نقش مشاوره در تمام ایام زندگی فرد نمایان است و افراد به راحتی می‌توانند تعارضات و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند تا راه حل آن را دریافت کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgz79y.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما