پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 99821

وزیر اطلاعات با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد

قم نيوز : حجت‌ الاسلام والمسلمین خطیب با آیت‌ الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار بر نقش کلیدی وزارت اطلاعات در تأمین امنیت و مبارزه با فساد تاکید کرد.
وزیر اطلاعات با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد
وزیر اطلاعات با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌ الاسلام والمسلمین  سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات  دولت سیزدهم صبح امروز در سفر به قم با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدار بدون اعلام قبلی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با تأکید بر نقش بسیار مهم و کلیدی این وزارت خانه در تأمین امنیت و مبارزه با فساد گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد درخشش و اقدامات خوب این وزارتخانه بوده ایم که تعجب دشمنان را برانگیخته است.
او در ادامه تاکید کرد: وزارت اطلاعات باید پرچمدار مبارزه با فساد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات هم در این دیدار با ابلاغ پیام رئیس جمهور گزارشی از اقدامات دولت در زمینه سلامت و تأمین واکسن بیماری کرونا و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در تأمین امنیت وخنثی‌سازی توطئه‌ها را ارائه کرد.

گفتنی است: وزیر اطلاعات در ادامه دیدار‌های خود با مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcizva3.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما