جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 3396
همزمان با حضور معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در قم؛

دیر رسیدن اورژانس، مرگ ورزشکار پیشکسوت قم را رقم زد

قم نيوز : قم نیوز: با تاخیر 20 دقیقه‌ای اورژانس در مرکز شهر قم، سید حسین نیکوییان، یکی از پیشکسوتان ورزش قم، دار فانی را وداع گفت.
دیر رسیدن اورژانس، مرگ ورزشکار پیشکسوت قم را رقم زد
به گزارش قم نیوز، عصر دیروز در حالی که مسابقات ورزشی پیشکسوتان قم بین تیم‌های بیت المقدس و سهیل در ورزشگاه تختی جریان داشت، سید حسین نیکوییان، بنیانگذار تیم بیت المقدس، در اثر نارسایی قلبی و نرسیدن به موقع به بیمارستان برای اقدامات تکمیلی جان خود را از دست داد.

شاهدان عینی حاضر در ورزشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: در لحظات اولیه، یکی از پزشکان متخصص بر بالین مصدوم حاضر شد. اما از آنجا که بر خلاف قوانین ورزشی آمبولانسی برای انتقال بیمار به بیمارستان در ورزشگاه تختی حضور نداشت و همچنین اورژانس با تاخیر بر بالین وی حاضر شد، ورزش قم یکی از پیشکسوتان خود را از دست داد.

در عین حال علت اصلی این حادثه و میزان تاثیر دیر رسیدن آمبولانس در فوت آن مرحوم پس از بررسی‌های دقیق پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

در پی این حادثه مسابقات پیشکسوتان قم به حالت تعلیق درآمده است.

گفتنی است، تلاش‎‌ قم نیوز برای تماس با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، عباس جهان بینی برای توضیح پیرامون علل این حادثه و معرفی مقصر یا مقصران احتمالی آن به جایی نرسید و نامبرده که در این دو روز میزبان معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بوده است، دستگاه تلفن همراه خود را از دسترس خبرنگاران خارج کرده است.

خبر تکمیلی: تکذیبیه اورژانس قم qomnews.ir/vdca.enek49nyo5k14.html

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcc.oq1a2bq1ela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

امیر واحد پور
مسئولین ورزش قم اگر کمی تدبیر داشته باشند می توا نند با کمی فکر کردن از اینگونه مسائل جلو گیری کنندمتا سفانه هر چند وقت شاهد این گونه اتفاقات هستیم دو ساله پیش نیز در ورزشگاه حیدریان یکی از داوران بسکتبال مرحوم آبراهیمیان را از دست دادیم. با حجمی از ورزشگاران که هر روز در ورزشگاه حیدریان حضور دارند می توان یک آمبولانس تهیه و همیشه در ورزشگاه حضور داشته باشد یا با همکاری اورژانس قم روزها چند آمبولانس از محوطه ورزشگاه جهت پارک استفاده هم در ورزشگاه به وظیفه خود عمل هم در بیرون ورزشگاه در خدمت مردم باشند .با وجود محوطه بزرگ ورزشگاه و مرکزیت آن فکر کنم دو طرف راضی و مردم از مشارکت دو نهاد استفاده می برند
علی رضا
آقای جهان بین و رمضان بیگی فقط به فکر صبا هستند. در تشیع جنازه هم هیچ کدومشون نیامده بودند چون صبا بازی داشت. حضور یک اورژانس مگه چقدر هزینه داشت آقای رمضان بیگی؟