چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 32785
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم:

«تعبیر خواب» و «هیس... بگو سیب...کلیک» راهی جشنواره فجر شدند

قم نيوز : قم نگار: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: نمایش‌های «تعبیر خواب» و «هیس... بگو سیب» با کسب رتبه برتر جشنواره تئاتر استان قم، به جشنواره فجر راه یافتند.
«تعبیر خواب» و «هیس... بگو سیب...کلیک» راهی جشنواره فجر شدند
به گزارش قم نگار، اصغر نوبخت از راهیابی دو نمایش از قم به جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد و بیان کرد: محسن قصابیان،‌ سیاوش طهمورث و افشین خورشیدی داوران هفدهمین جشنواره تئاتر استان قم بودند که با نظارت بر ۶ نمایش راه یافته به بخش مسابقه دو نمایش «تعبیر خواب» و «هیس... بگو سیب...کلیک» را برای حضور در جشنواره بین‌المللی فجر شایسته دانستند.

وی با بیان اینکه نمایش‌ها از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار گرفتند، تصریح کرد: در بخش طراحی پوستر و بروشور هیئت داوران ضمن سپاس از همه طراحان و گرافیست‌ها به دلیل مفهومی بودن و رعایت اصولی گرافیکی‌، جایزه این بخش که شامل سفر مشهد مقدس و لوح تقدیر جشنواره می‌شد را به هادی معزی برای نمایش «خداحافظ» تقدیم کردند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزیدگان بخش موسیقی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: هیئت داوران از میان موسیقی‌های ارائه شده در آثار حاضر در جشنواره جایزه نخست این بخش که شامل سفر سیاحتی به جزیره کیش و لوح تقدیر می‌شد را به وحید خرمی برای موسیقی نمایش «هیس.. بگو سیب...» کلیک اهدا کردند.

وی ادامه داد: هیئت داوران، جایزه رتبه دوم موسیقی را که شامل سفر به مشهد مقدس و لوح تقدیر جشنواره می‌شد را به محسن رستمی برای نمایش «کسوف» تقدیم کردند.

نوبخت، به نظر داوران در ارتباط با طراحی لباس نمایش‌های اجرا شده اشاره و تصریح کرد: هیئت داوران رتبه نخست این بخش که شامل لوح تقدیر و سفر مشهد مقدس بود را به فاضل حائری برای نمایش «هیس.. بگو سیب...کلیک...» اهدا کردند.

وی افزود: هیئت داوران، رتبه دوم این بخش را که شامل لوح تقدیر و سفر مشهد مقدس می‌شد را به محمدرضا شاهمردی برای نمایش «بگو حرام» و صمد آذرخش برای نمایش «تعبیر خواب» اهدا کردند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم در ادامه به برگزیدگان بخش طراحی صحنه اشاره کرد و گفت: جایزه نخست این بخش که شامل سفر به جزیره کیش و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره می‌شد به علی فرحناک برای نمایش‌ «هیس... بگو سیب... کلیک» تقدیم شد.

وی تصریح کرد: هیئت داوران، جایزه دوم این بخش که شامل سفر مشهد و لوح تقدیر می‌شد را به احمد شریفی‌فرد و حسین رستار برای طراحی صحنه نمایش «بگو حرام» و صمد آذرخش برای نمایش «تعبیر خواب» اهدا کردند.

نوبخت ادامه داد: هیئت داوران در این بخش از بین متون ارائه شده در جشنواره،‌ جایزه سوم متن که شامل سفر به مشهد مقدس و لوح تقدیر می‌شد را به محمدرضا شاهمردی برای نمایش «بگو حرام»تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: با نظر هیئت داوران،‌جایزه دوم این بخش که شامل سفر به جزیره کیش و لوح تقدیر جشنواره بود به صمد آذرخش برای نمایش «تعبیر خواب» تقدیم شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: هیئت داوران، جایزه نخست بخش نویسندگی که شامل سفر مکه مکرمه، دیپلم افتخار و تندیس بود را به ناتاشا محرم‌زاده برای نمایش «هیس... بگو سیب... کلیک» اهدا کردند.

نوبخت برگزیدگان بخش بازیگری مرد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: هیئت داوران از میان بازیگران مرد که در جشنواره حضور یافته بودند،‌ جایزه سوم بازیگری مرد که شامل سفر مشهد و لوح تقدیر جشنواره بود را به صورت مشترک به «سید محمد حسینی» برای بازی در نمایش «هیس... بگو سیب... کلیک»‌ و مرتضی عقیقی برای بازی در نمایش بگو حرام تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: هادی شمس برای بازی در «نمایش کسوف» از سوی هیئت داوران شایسته جایزه دوم بخش بازیگری مرد قرار گرفت و جایزه سفر به جزیره کیش و لوح تقدیر این جشنواره به وی تقدیم شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم ادامه داد: هیئت داوران جایزه نخست بازی مرد در جشنواره تئاتر استان قم را شایسته محمد یوسفی برای بازی در نمایش «تعبیر خواب» دانست و جایزه سفر مکه مکرمه، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را به وی اهدا کرد.

وی همچنین برگزیدگان بخش بازیگری زن را مورد اشاره قرار داد و گفت: جایزه سوم بازیگری زن که شامل سفر مشهد مقدس و لوح تقدیر بود به مهناز رودساز برای بازی در نمایش بگو حرام اهدا شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم افزود: جایزه دوم بازیگری زن را که شامل سفر جزیره کیش و لوح تقدیر است به زهرا فشکی برای بازی در نمایش «هیس... بگو سیب...کلیک»‌ تعلق گرفت.

وی در ادامه به برگزیدگان بخش کارگردانی اشاره و تصریح کرد: هیئت داوران جشنواره از میان آثار ارائه شده در جشنواره جایزه سوم کارگردانی که شامل سفر مشهد مقدس و لوح تقدیر بود را به رضا شاهمردی برای کارگردانی نمایش «بگو حرام» اهدا کرد.

نوبخت جایزه دوم کارگردانی را سفر به جزیره کیش و لوح تقدیر عنوان کرد و گفت: هیئت داوران این جوایز را به فاضل حائری یزدی برای کارگردانی نمایش «هیس... بگو سیب... کلیک» اهدا کردند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم خاطرنشان کرد: هیئت داوران جایزه کارگردانی نخست جشنواره که شامل سفر به مکه مکرمه و دیپلم افتخار بود را به صمد آذرخش برای کارگردانی نمایش تعبیر خواب تقدیم کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما