چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 2185
دبیر هیئت بسکتبال استان قم خبر داد:

برگزاری کلینیک مربیگری بسکتبال با حضور مدرس ایتالیایی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری کلینیک مربیگری بسکتبال با حضور مدرس ایتالیایی در شهر مقدس قم خبر داد.
برگزاری کلینیک مربیگری بسکتبال با حضور مدرس ایتالیایی
به گزارش قم نیوز، محسن نادری امروز اظهار کرد: هیئت جدید بسکتبال استان قم بعد از آغاز فعالیت خود از تیر ماه امسال به ریاست حسن نادری، یکی از مهم‌ترین اولویت های خود را تسریع در امر آموزش این رشته ورزشی قرار داده است.

وی تصریح کرد: امروزه ورزش لحظه به لحظه با علوم و مسائل روز دنیا پیشرفت می‌کند، بنابراین اگر قصد داریم بسکتبال قم همگام با سایر نقاط کشور در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد، لذا باید توجه ویژه‌ای به امر آموزش در این رشته ورزشی داشته باشیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: در کنار ابعاد قهرمانی و همگانی این رشته ورزشی هیئت بسکتبال استان قم با هماهنگی فدراسیون بسکتبال تصمیم به برگزاری یک دوره کلینیک مربیگری این رشته ورزشی گرفت که نیمه دوم آذر ماه در قم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر به واسطه حضور نماینده قم در مسابقات لیگ‌های دسته اول و برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، این رشته ورزشی بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان و کارشناسان قرار گرفته است، بنابراین برای اینکه در لیگ برتر نماینده‌ شایسته‌ای برای قم داشته باشیم، نیاز است که کارهای پشتوانه‌سازی را هم به شکل مطلوبی انجام دهیم.

نادری عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین‌ کارهایی که برای توسعه بسکتبال قم می‌توان انجام داد، توجه به ساختن آینده بسکتبال قم با اولویت قرار دادن نیروهای پشتوانه‌ساز از رده‌های سنی پایه است یعنی مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید است.

وی تصریح کرد: لازمه کار بر روی رده‌های سنی پایه برخورداری از مربیان با دانش و با انگیزه از نظر فنی است،‌ به همین خاطر در نظر داریم کلینیک مربیگری با حضور ماریو بلازونه مربی مطرح ایتالیایی که یکی از مدرسان برجسته این رشته ورزشی است، برگزار کنیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم بیان کرد: این دوره مربیگری با حضور مربیان فعال بسکتبال استان قم از ۱۹ تا ۲۶ آذر برگزار می‌شود ولی پیش از آن لازم است که مربیان علاقه‌مند با مراجعه به هیئت بسکتبال نسبت به ثبت‌نام شرکت در این دوره اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام شرکت در کلینیک مربیگری بسکتبال در حال انجام است و مربیان بسکتبال قم می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۱ هر روز با حضور در هیئت بسکتبال استان قم واقع در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان اقدامات حضور در این دوره را انجام دهند.

نادری اظهار کرد: اکنون که فدراسیون بسکتبال با مدیریت صحیح محمود مشحون تلاش زیادی برای توسعه بسکتبال در تمام نقاط کشور و همچنین موفقیت در عرصه بین‌المللی انجام می‌دهد، ما نیز برای تحول و پیشرفت بسکتبال قم تلاش می‌کنیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های عباس جهان‌بینی مدیر‌کل ورزش و جوانان قم از هیئت بسکتبال در راستای پیشرفت این رشته، عنوان کرد: هیئت بسکتبال برای موفقیت در تمام اهداف خود نیازمند حمایت مسئولان و همچنین برخورداری از مشاوره تمام زحمتکشان و تلاشگران این رشته ورزشی است و از تمام کسانی که دلشان برای رشد این رشته می‌تپد برای موفقیت بسکتبال قم یاری می‌طلبیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.6nit23nzmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A R
آقای دبیر بگوئید از وقتی آمدید چه کار کردید و برنامه های آینده خود را چرا مکتوب نمی کنید ؟. از وقتی آمدید یک مسابقه در سطح استان برگزار کردید؟