شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 2236
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

استقرار 9 دستگاه آمبولانس در مسیر تردد دسته‌های عزاداری

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: به مناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی تعداد 9 دستگاه آمبولانس مرکز در مسیر تردد دسته‌های عزاداری منتهی به حرم مطهر مستقر می‌شوند.
استقرار 9 دستگاه آمبولانس در مسیر تردد دسته‌های عزاداری
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری امروز در قم در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی دستگاه‌های امدادی به منظور پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در فرمانداری قم تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا اورژانس ۱۱۵ همچون گذشته با استفاده از تمام توان و امکانات خود در این مراسم حضور بهم رساند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به مثبت ارزیابی کردن جلسه هماهنگی دستگاه‌های امدادی اظهار کرد: بر این اساس مقرر شد که تعداد ۹ دستگاه آمبولانس این مرکز در مسیر تردد دسته‌های عزاداری منتهی به حرم مطهر مستقر باشند.

باقری در ادامه با اشاره به استقرار اتوبوس آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی، در خیابان جنب شبستان امام خمینی(ره) اضافه کرد: پایگاه فوریت‌های پزشکی (اورژانس۱۱۵) مستقر در حرم مطهر نیز با تمام توان و استقرار نیروهای پزشک و پرستار آقا و خانم به ارائه خدمات سرپایی اقدام می‌کند تا در صورت امکان و با توجه به شلوغی و ترافیک سنگین از اعزام بیمار به بیمارستان جلوگیری شود.

وی استقرار تمام آمبولانس‌های پایگاه‌های شهری در میادین اصلی شهر را از دیگر تمهیدات پیش‌بینی شده مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: استقرار تمام آمبولانس‌های پایگاه‌های جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی استان از عصر روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه، تا پایان مراسم سوگواری و عادی شدن تردد در سطح استان آغاز می‌شود.

باقری در ادامه اضافه کرد: این مرکز دارای ۳۲ پایگاه شهری و جاده‌ای است که علاوه بر به کارگیری تمام نیروهای عملیاتی این پایگاه‌ها، تعداد ۲۰ نفر از سایر پرسنل این مرکز به منظور خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی، فراخوان شده‌اند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با کادر مجرب و امکانات خوبی که در اختیار دارد، در تمام ایام و مناسبت‌هایی که در طول سال در سطح شهر برگزار می‌شود، توانسته است کارنامه مطلوبی از خود نشان دهد، در نظر گرفتن تمهیدات لازم در چند روز مانده به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیانگر همین امر است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.x8wbjh8wp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما