سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 25407

مقابله با قاچاق کالا و ارز باید با جدیت دنبال شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: قاچاق کالا و ارز تضاد صد در صدی با منافع اقتصادی کشور دارد و باید با آن با جدیت مقابله کنیم.
مقابله با قاچاق کالا و ارز باید با جدیت دنبال شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی بناییˈ در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: مسوولان باید طوری برخورد کنند تا ریسک قاچاق کالا و ارز بالا رود به طوری که از عمومیت آن کاسته شده و تنها با قاچاقچیان دانه درشت برخورد شود.

وی آموزش افراد درگیر با مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهم ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا با تامین اعتبار و ایجاد کارگاه های آموزشی زمینه آگاهی بخشی مستمر به این افراد فراهم شود.

بنایی همچنین همکاری نهادهای فرهنگی در آگاهی دهی به مردم در رابطه با ˈ مضرات اقتصادی قاچاق ˈ را ضروری دانست و گفت: صدا و سیمای مرکز قم باید با جدیت بیشتری این مساله را برای شهروندان قمی تبیین کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در بخش دیگر سخنانش، بر ضرورت مقابله با پدیده های غیر اخلاقی در قم تاکید کرد.

وی با اشاره به جایگاه دینی و علمی قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را هویت شهر مقدس قم برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با مقابله جدی با ناهنجاری ها چهره و شان این شهر مقدس را حفظ کنیم

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqkni.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما