چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 26347

معرفی صحیح مکتب اهل بیت(ع) ضد خرافه گرایی است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: معرفی صحیح، اصولی و علمی مکتب اهل بیت(ع) ضد خرافه گرایی و سطحی نگری به معارف است.
معرفی صحیح مکتب اهل بیت(ع) ضد خرافه گرایی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد: باید با معرفی صحیح معارف و خرافه زدایی بهانه را از دشمنان بگیریم.

وی با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت افزود: همگان باید برای تعظیم شعائر مذهبی و تکریم ولایت تلاش کنند که این دهه می تواند نقطه عزیمتی برای این تلاش مقدس باشد.

سعیدی ،معرفی درست و صحیح معارف اهل بیت(ع) را بزرگترین خدمت به معرفی آنان ذکر کرد و گفت: مقام ولایت دارای جایگاه برجسته ای در دین مبین اسلام است به گونه ای که خود امامان معصوم نیز از آن با احترام و تعظیم یاد می کنند.

وی ولایت را محور تلاش برای معرفی صحیح معارف اهل بیت (ع) ذکر کرد و افزود: تفکر داعش و وهابیت مبتنی بر باور سطحی و قشری از دین بوده و برای همین است که ضد بشری ترین رفتارها از آنان سر می زند که فقط با اعمال صهیونیستها قابل مقایسه است.

سعیدی گفت: وهابیت و داعشی ها نسبت به اهل بیت(ع) و معارف نورانی آنان کینه ای دیرینه دارند و دراندوه اهل بیت(ع) شادی و درسرور آنان عزاداری می کنند و حتی دست به تخریب قبور مقدس آنان می زنند.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف برنامه ریزی فرهنگی و تبلیغی برای مراسم بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و میلاد مسعود امام رضا(ع) تحت عنوان دهه کرامت با حضور مسوولان برخی ادارات قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzfb5.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما