يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : 4021
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد:

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در قم به منظور بالا بردن سطح سرانه مطالعه در قم خبر داد.
راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در قم
به گزارش قم نیوز، علی فریدونی اظهار داشت: با توافقاتی که بین شهرداری قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم صورت گرفت، ایستگاه مطالعه در قم راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این ایستگاه شبیه اتوبوس کتاب است که در نقاط خاص مستقر شده و به مردم کتاب امانت می‌دهد تا فرهنگ کتابخوانی بین مردم تقویت شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ابراز داشت: بر اساس توافقی که بین سه دستگاه مذکور صورت گرفته است، شهرداری مکلف به تهیه اتوبوس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متکفل تهیه منابع و کتاب و اداره کتابخانه‌های عمومی نیز کار مدیریتی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به محتوای کتاب‌هایی که در ایستگاه مطالعه ارائه می‌شود، گفت: بر اساس موافقت‌های صورت گرفته، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم قرار است سه هزار جلد کتاب به این ایستگاه تزریق کند.

فریدونی تصریح کرد: کارهایی که در زمینه کودک و نوجوان صورت گرفته به خوبی جواب داده است و به همین دلیل اولویت گزینش کتاب با خانواده‌هایی است که دارای کودک و نوجوان هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.ra5ct1auzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما