سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 40801
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان قم خبر داد

اختصاص 130 میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرصندوق کارآفرینی امید استان قم گفت: 130 میلیارد ریال برای کارآفرینی و ایجاد اشتغالزایی در استان قم تسهیلات اختصاص یافته است.
اختصاص 130 میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینی در استان قم
به گزارش قم نیوز، وهب مختاران  در حاشیه بازید از کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی استان قم گفت: از این رقم حدود 30 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی و کارآفرینی عطا شده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان قم افزود: تسهیلات به 110 کارآفرین و ایجاد فرصت شغلی 200 نفر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات در حوزه‌های مختلف کارآفرینی، خود اشتغالی ارائه می‌شود گفت: یک میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت معین پژوهش برای تولیدات کیت‌های تشخیص طبی و کشت‌های محیطی آماده ارائه شده است.

مختاران ادامه داد: حدود 400 میلیون ریال با اشتغالزایی 50 نفر برای آشپزخانه فن‌آوری پخت خانگی و یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 120 میلیارد ریال اعتبار به کارآفرینی در قم اختصاص یافته است گفت: این رقم به 550 کارآفرین اعطا شده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان قم خاطر نشان کرد: با تامین مالی به بخش خصوصی و حمایت از تولیدات داخلی برای 800 نفر فرصت شغلی در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی گفت: امسال 3 میلیارد ریال نیز در راستای قرارداد با اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم به هنرمندان پرداخت می‌شود.

وی افزود: تسهیلاتی نیز برای فعال‌سازی کارگاه تولیدی روستای صرم، کارگاه تولید حلوا روستای سیرو، تولید قارچ روستای ورجان، تولید مبل کاسه گران و نمایندگی تشک و توسعه ناوگان تاکسیرانی روستای کهک اختصاص یافته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccs4q0.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما