جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : 47724
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

پایان تلخ صبا در لیگ شانزدهم

قم نيوز : قم نيوز: استقلال خوزستان برابر صبای قم به پیروزی رسید و این نتیجه با توجه به نتایج دیدارهای همزمان سبب سقوط صبای قم لیگ دسته یک شد.
پایان تلخ صبا در لیگ شانزدهم
پایان تلخ صبا در لیگ شانزدهم
به گزارش قم نيوز، پایان تلخ صبا در لیگ شانزدهم،صبای قم در هفته سی‌ام پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 پنج‌شنبه، همزمان با سایر بازی‌ها در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف استقلال خوزستان رفت.
نیمه نخست این بازی با گل‌های میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی برای صبا و علی‌اصغر عاشورایی در دقایق پایانی برای استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید.

در دقیقه 56 حسن‌زاده با ضربه ایستگاهی می‌توانست صبا را جلو بیندازد که واکنش زیبای شیخ ویسی مانع تحقق گل صبای قم شد.
در دقیقه 62 اولین تعویض استقلال خوزستان رخ داد و قنبری زاده جایگزین یونس دلفی شد و اولین تعویض صبا نیز در دقیقه 63 اتفاق افتاد و حسن‌زاده از زمین خارج شد و قاسم دهنوی جایگزین وی شد.

روند بازی در نیمه دوم بیشتر با استرس بازیکنان صبا همراه بود و تلاش‌های بازیکنان این تیم با بی‌دقتی یکی پس از دیگری از بین می‌رفت. تیرک دروازه استقلال خوزستان ضربه زیبای سید مهدی حسینی در دقیقه 72 را مهار کرد تا بهترین موقعیت صبا در نیمه دوم به گل نرسد.

دومین تعویض استقلال خوزستان در دقیقه 74 اتفاق افتاد و ابوالفضل محمدحسنی جایگزین مهدی زبیدی شد که این تعویض با پاسخ مرفاوی همراه بود و مهرداد بایرامی به‌جای کیوان امرایی به زمین مسابقه آمد.

ابوالفضل محمد حسنی در دقیقه 82 اولین کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد.

سومین تعویضی صبا نیز در دقایق پایانی اتفاق افتاد و منصور تنهایی به‌جای امید جهانبخش به زمین مسابقه آمد.

گل برتری استقلال خوزستان در دقیقه 88 توسط عاشوری به ثمر رسید و این تیم حتی می‌توانست بازهم دروازه صبا را باز کند در دقایق پایانی دوباره موقعیت پنالتی برای صبا به وجود آمد که میثم مجیدی نتوانست این توپ را به گل برساند.
با توجه به برد سیاه‌جامگان و تساوی سایپا این صبای قم بود به لیگ دسته یک سقوط کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdo50o.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما