دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 49804
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

بهره‌مندی 539 نفر از زائران حرم حضرت معصومه(س) از خدمات امدادی هلال احمر

قم نيوز : قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 539 نفر از زائران حرم حضرت معصومه (س) از خدمات امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان قم در لیالی قدر بهره مند شدند.
بهره‌مندی 539 نفر از زائران حرم حضرت معصومه(س) از خدمات امدادی هلال احمر
به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهرامی ضمن آرزو قبولی طاعات و عبادات روزه داران بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم طبق روال سال‌های گذشته برای ارائه خدمات به زائران و مجاورین حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر به صورت آماده باش در پست‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم افزود: پست‌های امدادی و درمانی با مشارکت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم در داخل حرم حضرت معصومه(س)  از جمله صحن امام رضا(ع)، صحن جوادالائمه(ع)، صحن امام هادی (ع) صحن فاطمه الزهرا (س) مستقر شده و نیز یک بقعه ویژه بانوان و یک بقعه ویژه آقایان برای امداد رسانی ایجاد شده که نیروهای هلال احمر در این پست‌ها حضور دارند.

وی در ادامه بیان داشت: 15 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه خودروی نجات، چهار دستگاه موتورلانس امدادی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ویژه این ایام در حرم و اطراف حرم مستقر شد.

بهرامی در ادامه گفت: 225 نفر از پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجاتگران در قالب 51 تیم عملیاتی در حرم مطهر، خیابان‌های منتهی به حرم و درب‌های ورودی آستان مقدس برای پوشش امدادی این محدوده مستقر شدند.

وی در پایان اظهار کرد: در این سه شب تعداد 539 نفر از زائران گرامی به پستهای هلال احمر مراجعه کردند که از این آمار تعداد 529 نفر بصورت سرپایی درمان و 10 نفر از ایشان به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceev8e.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما