چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 51433
منبع : خبرگزاری فارس
زير نظر سرمربي جديد صباي قم انجام مي‌شود

آغاز تمرينات صباي قم از ششم مرداد

استارت رسمي شاگردان آقا سهراب در قم
قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم نخستين جلسه تمريني خود را براي حضور در فصل جديد رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور روز جمعه ششم مرداد برگزار مي‌كند.
آغاز تمرينات صباي قم از ششم مرداد / استارت رسمي شاگردان آقا سهراب در قم
آغاز تمرينات صباي قم از ششم مرداد / استارت رسمي شاگردان آقا سهراب در قم
به گزارش قم نیوز، بعد از قطعی شدن سرمربیگری سهراب بختیاری‌زاده در تیم فوتبال صبای قم و حضور صبا در رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران، نماینده فوتبال قم استارت رسمی تمرینات خود را برای فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه ششم مرداد ماه خواهد زد.

بعد از اینکه شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه سال جاری به کار خود پایان داد و صبا با ایستادن در مکان پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر به دسته اول جام آزادگان سقوط کرد، اکنون نماینده فوتبال استان قم از شانزدهم مرداد وارد بازی‌های فصل جدید لیگ آزادگان می‌شود.

این در حالی است که امسال نیز 18 تیم در فصل جدید رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند و این مسابقات از روز پانزدهم مرداد ماه رسما آغاز خواهد شد و تیم صبای قم باید در هفته نخست به میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک برود.

برای این منظور تمرینات تیم فوتبال صبای قم از عصر روز جمعه ششم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز می‌شود و موضوعی که اکنون مهم به نظر می‌رسد، فرصت اندک نماینده قم برای جذب بازیکنان مورد نظر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است زیرا صبا فرصت‌های بسیار خوبی را برای آماده‌سازی از دست داده است.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و شایعات متعددی که هر روز در میان اهالی و دوستداران فوتبال بر سر زبان‌ها بود که سرانجام تکلیف صبا برای لیگ جدید چه می‌شود و این تیم با مسائل مالی چه خواهد کرد، صبا از این هفته با سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید خود برای لیگ جدید استارت می‌زند.

هر چند به صورت رسمی هنوز دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص نشده اما نماینده قم برای تست‌گیری از بازیکنان نخبه فوتبال قم اعلام آمادگی کرده و این تست‌گیری از بازیکنان بومی روز جمعه انجام می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmjdt.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما