دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 6733
با کسب برتری در دیدار نهایی صورت گرفت؛

بیت المقدس فاتح چهارمین لیگ فوتبال پیشکسوتان قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس با کسب برتری مقابل تیم پردیس به مقام قهرمانی لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم دست یافت.
بیت المقدس فاتح چهارمین لیگ فوتبال پیشکسوتان قم
به گزارش قم نیوز، قهرمانی تیم فوتبال بیت المقدس در چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم در حالی رقم خورد که در سه دوره قبلی این مسابقات دو بار تیم فوتبال پیشکسوتان منطقه یک قم و یک بار نیز تیم پیشکسوتان بهمن‌گلریز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند.

بعد از برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های شش‌ گانه و همچنین مسابقات مرحله دوم در دو گروه چهار تیمی، سرانجام با برگزاری دیدارهای مرحله پایانی،‌ در نهایت تیم‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات مشخص شدند.

در روز پایانی این مسابقات که امسال با حمایت‌های هیئت فوتبال و همچنین برنامه‌ریزی خوب و منسجم، چهارمین دوره خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، تیم فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس بعد از دو قهرمانی متوالی منطقه یک قم و یک قهرمانی تیم بهمن گلریز، برای نخستین بار فاتح این مسابقات شد.

برای همین منظور جمع زیادی از هم سن و سال‌های اعضای دو تیم راه یافته به دیدار نهایی به اتفاق بسیاری از نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال پیش از ظهر امروز جدال چهره‌های سرشناس سال‌های دور فوتبال قم را به نظاره نشستند.

تیم‌های فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس و پردیس برای نخستین بار با شکست تیم‌های مطرح و مدعی این دوره یعنی سهیل قم و هلال احمر قم به دیدار نهایی رسیده بودند و برای هر دو تیم قهرمانی در چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم شیرینی خاصی داشت و به همین دلیل در طول ۹۰ دقیقه این دیدار حساس و نفس‌گیر بازی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند.

در این دیدار که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، دو تیم بازی بسیار جذابی را به نمایش گذاشتند به طوریکه در نیمه نخست دو تیم با ارائه فوتبالی نزدیک و نفس گیر، نتیجه تساوی یک بر یک برای دو تیم رقم خورد تا نیمه اول برنده نداشته باشد.

این اتفاق سبب شد تا تکلیف تیم قهرمان چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم به نیمه دوم این مسابقه حساس کشیده شود و در این نیمه بود که تیم فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس بود که موفق‌تر از تیم پردیس عمل کرد و با زدن دو گل دیگر در نهایت به برتری سه بر یک دست یافت و جام قهرمانی این دوره را از آن خود کرد.

اما در دیدار رده‌بندی سومین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم تیم‌های ناکام مرحله نیمه‌نهایی یعنی سهیل و هلال احمر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رسید ولی با توافق دو تیم ضربات پنالتی زده نشد تا مقام سوم مشترک به آنها برسد.

قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس به مربیگری محمود شریفی در چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم در حالی رقم خورد که در دو دوره قبلی این مسابقات تیم فوتبال پیشکسوتان منطقه یک قم و یک دوره نیز تیم بهمن گلریز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.enik49n0e5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما