دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 7075
عسکری خبر داد:

استخدام ۶ نفر نیروی پیمانی در اداره کل ثبت احوال قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ثبت احوال استان قم از استخدام ۶ نفر نیروی پیمانی با برگزاری آزمون خبر داد.
استخدام ۶ نفر نیروی پیمانی در اداره کل ثبت احوال قم
به گزارش قم نیوز، ولی اله عسکری گفت: اداره کل ثبت احوال استان قم برای تامین نیروی انسانی مورد نیــاز خود و تکمیل پست‌های سازمانی خالی، طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری از محل مجوز شماره ۱۱۰.۴۵۵۰ تعداد ۶ نفــر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی توانمندی های عمومی و تخصصی و طی مراحل گزینش به صورت پیمــانی استخدام می نماید.

وی در خصوص پست های مورد نیاز این آزمون اذعان داشت: ادراه کل ثبت احوال استان قم پست های مسوول امور ثبت احوال در بخش های سلفچگان، كهك، دستجرد و برنامه نویس سیستم در بخش های دستجرد، جعفر آباد و قم را از طریق این آزمون استخدام خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ گروه‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی سیستم، آمار کاربردی، مدیریت دولتی، مدیریت امور دفتری، علوم اجتماعی، حقوق، از جمله گروه‌های تحصیلی مورد نیاز در این اداره کل می باشد.

عسکری با بیان اینکه این آزمون در ۲۶ خردادماه سال جاری همزمان با آزمون استخدامی سایر دستگاه های استان برگزار خواهد شد، افزود: ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط از طریق سامانه الکترونیکی به نشانی ww.ostan-qom.ir از سوم خرداد آغاز و تا دوازدهم خرداد ماه انجام می‌شود و در این مرحله نیازی به ارسال مدارک از طریق پست نیست.

مدیر کل ثبت احوال استان قم با بیان اینکه داوطلبان استخدام شده نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند، عنوان کرد: نداشتن منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی و داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت برای آقایان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه صد درصد استخدام از محل سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی اختصاص دارد،‌ افزود: حداقل سن برای ثبت‌نام در آزمون ۲۰ سال و حداکثر سن ۴۰ سال تمام تا آخرین روز مهلت ثبت نام است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0n0k49nwm5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما