يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 7649
عالی پور:

قم از معادن مالزی بهره برداری می کند

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از توافق اولیه برای اکتشاف و بهره برداری از معادن در کلانتان مالزی خبر داد.
قم از معادن مالزی بهره برداری می کند
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان در سخنانی با اشاره به هفته صنعت و معدن گفت: افتتاح پروژه‌های صنعتی و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در این ایام از جمله کارهایی است که صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه قم در مالزی و هفته فرهنگی افزود: این نمایشگاه تبدیل به نمایشگاه جهان اسلام شد و در شرایطی که ما در تحریم هستیم این نمایشگاه به شکل شایسته ای برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان داشت: گروه قرآن و تواشیح در این نمایشگاه برنامه های بسیار خوبی اجرا کردند و توجه به ایران و قم جلب شد.

وی افزود: در این هفته سمینار برند حلال برگزار شد همچنین بیش از ۶ جلسه اجرای برنامه فعالان فرهنگی را شاهد بودیم.

عالی پور، ارائه ۹۵۰ اثر طراحی و خوشنویسی، اهدای هزار بسته فرهنگی و هزار نرم افزار، فروش هزار و ۶۰۰ عنوان نرم افزار، اجرای ۴۰ برنامه قرآن و تواشیح را از جمله دستاوردهای این سفر دانست و ادامه داد: قرار شده است تا در فستیوال رمضان غذاهای ایرانی ارائه شود.

وی از انجام کارهای مقدماتی برای ساخت کارخانه سیمان وفولاد و دوچرخه و توافق اولیه برای این کار خبرداد و اضافه کرد: بهره برداری و اکشتاف معادن، ساخت بزرگراه، اختصاص سه هزار هکتار برای بهره برداری معادن، ایجاد مرکز درمان ناباروری و تولید انیمیشن و ساخت فیلم از دیگر توافقاتی بود که در این راستا میان ایران و مالزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.knqt23n-wftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما