دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 40440
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آغاز عمليات احداث پاركينگ استقلال تا پايان سال

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان بهسازي، نوسازي و زيباسازي اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: عمده تملك و طراحي براي اجراي پاركينگ استقلال در هسته مركزي شهر انجام شده و سعي داريم امسال عمليات احداث آن را آغاز كنيم.
آغاز عمليات احداث پاركينگ استقلال تا پايان سال
به گزارش قم نیوز، عليرضا خاكي با اشاره به تراكم ترددها در محدوده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و نياز به توسعه پاركينگ ها در اين محدوده اظهار كرد: در محدوده مركز شهر عمدتا فضاهاي تجاري و خدماتي قرار گرفته اند كه اين امر نياز به توسعه پاركينگ ها را در اين منطقه افزون مي كند.

وي با بيان اينكه شهر قم در ايام خاص سال شاهد افزايش چشمگير مسافران مي باشد، خاطرنشان كرد: در اين زمينه نيز در ايامي چون ۱۴ و ۱۵ خرداد و نيمه شعبان حجم مسافران در مركز شهر بسيار بالاست و عمدتا در زمينه تامين پاركينگ در اين محدوده با مشكل مواجه هستيم.

مديرعامل سازمان بهسازي، نوسازي و زيباسازي اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به راه اندازي پاركينگ زائر در ميدان بزرگ امام خميني(ره) گفت: راه اندازي اين پاركينگ در كاهش مشكلات مركز شهر بسيار موثر بود اما نيازمند افزايش پاركينگ ها در سطح شهر هستيم.

وي برنامه ريزي جهت توسعه پاركينگ در مناسبت ها و ايام خاص را لازم و ضروري دانسته و تصريح كرد: پاركينگي در تقاطع بلوار عمارياسر و خيابان آيت الله طالقاني با عنوان پاركينگ استقلال نيز در دستور كار احداث است.

خاكي با بيان اينكه عمده تملك و طراحي اجراي اين پاركينگ در هسته مركزي شهر انجام شده است، خاطرنشان كرد: سعي داريم احداث اين پاركينگ در سال جاري را آغاز كنيم كه ظرفيت خوبي به شهر اضافه مي كند.

وي با اشاره به ظرفيت اين پاركينگ طبقاتي در هسته مركزي شهر گفت: اين پاركينگ به صورت طبقاتي اجرا مي شود كه بيش از ۴۰۰ خودرو ظرفيت خواهد داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgaba.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما