پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 29033
عضو شورای شهر قم:

قم نیازمند زیرساخت‌های گردشگری برای افزایش اقامت مسافران است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: قم نیازمند زیرساخت‌های گردشگری برای افزایش مدت زمان اقامت مسافران و زائران است.
قم نیازمند زیرساخت‌های گردشگری برای افزایش اقامت مسافران است
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری با بیان اینکه زیر ساخت‌های قم از لحاظ گردشگری در وضعیت مطلوبی نیست، اظهارداشت: ظرفیت هتل‌ها در استان محدود است و سایر نیازهای سیاحتی و گردشگری مردم تامین نمی‌شود از این رو مدت زمان حضور مسافران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

عضو شورای ‌شهر قم افزود: شهرداری و سایر نهادهای مربوطه باید در این زمینه برنامه ریزی انجام دهند و با ارائه تسهیلات و حمایت و مساعدت از ساخت و ساز هتل‌ها با درجات مختلف و مجتمع‌های گردشگری این نیاز استان را مرتفع سازند.

وی تصریح کرد: شهرداری قم با ایجاد کمپینگ‌ها در برخی از بوستان‌های قم توانسته ‌در این زمینه اقدامات خوبی ارائه کند ضمن اینکه با تهیه کمپینگ‌ها در تمام ورودی‌های شهر می‌توان خدمات رفاهی و تفریحی را به مسافران و زائران ارایه کرد.

بختیاری با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش مسافران در تعطیلات نوروزی در استان هستیم گفت: همدلی و پیگیری نهادهای مختلف استان قم باعث شده است تا شاهد کاهش مشکلات اسکان و خدماتی در این استان باشیم.

عضو شورای ‌شهر قم با بیان اینکه در ایستگاه‌های هشت‌گانه شهری اطلاع رسانی خوبی با ارائه نقشه شهر و بروشورهای فرهنگی صورت گرفته است، عنوان کرد: شهرداری قم نیز توانسته با مدیریت شهری فضای مناسبی را از تقارن نوروز ۹۴ و بهار فاطمی و هم چنین از نظر بهداشتی و نظافتی برای تردد زائران مهیا کند.

بختیاری با اشاره به فعالیت کمیته ده گانه استانداری در طرح نوروزی اظهار داشت: کمیته‌های ده گانه از جمله نظارت، ارزیابی و آمار، اسکان، زائران غیر ایرانی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی، حمل و نقل و ترافیک، پشتیبانی و هماهنگی ادارات، تامین ارزاق، خدمات شهری و رفاه عمومی و امور امدادی و درمان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgwz9x.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما