چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 26588

شطرنج بازان قمی مغلوب شهرداری تبریز شدند

قم نيوز : قم نیوز: شطرنج بازان قمی در قالبب تیم تربیت قم در دور آغازین هفته نخست لیگ بر‌تر شطرنج به میزبانی ساری مغلوب شهرداری تبریز شدند.
شطرنج بازان قمی مغلوب شهرداری تبریز شدند
به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های شطرنج لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور در سازی آغاز شد و شطرنج بازان لیگ برتری مسابقات دور نخست از مراحل ۴ گانه هفته اول را سپری کردند.

تیم شطرنج استان قم که امسال نیز در لیگ بر‌تر حاضر است در دور نخست مسابقات با قرعه مناسبی روبرو نشد و در نخستین مسابقه به مصاف تیم قدرتمند شهرداری تبریز رفت و با نتیجه ۴ بر صفر برابر این تیم تن به شکست داد.

تیم شطرنج شهرداری تبریز که قرار است به عنوان نماینده ایران در مسابقات شطرنج شهرهای جهان که در سال ۲۰۱۴ در شهر العین امارات برگزار می‌شود شرکت کند، نفراتی چون احسان قائم مقامی، اصغر گلی‌زاده استادان بزرگ ایران و آسیا و استاد بزرگ غدیر حسین اف عضو تیم ملی جمهوری آذربایجان را در اختیار دارد.

قمی‌ها در این مسابقات با ترکیب محمد امین طباطبایی، مسعود مصدق‌پور، پرهام مقصودلو، کاوه قاضی الشریف، مصطفی سخایی و سعید شریعت شرکت کرده اند و حسین رحمتی نشاط رئیس هیئت شطرنج استان قم نیز همراه با این تیم در ساری به سر می‌برد.

شطرنج بازان قمی در دومین دور به مصاف تیم پتروشیمی شهید تندگویان خوزستان می‌روند و در دورهای سوم و چهارم از هفته نخست به ترتیب با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و دنیای فلز رشت مسابقه می‌دهند و امیدوارند بتوانند از هفته نخست امتیاز خوبی بگیرند.

این در حالی است که به گفته رئیس هیئت شطرنج استان قم، تیم تربیت قم در هفته نخست با تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ بر‌تر برخورد کرده و در هفته‌های آینده می‌تواند امید بیشتری به کسب امتیازات لازم و قرار گرفتن در رتبه‌های قابل قبول سوپر لیگ داشته باشد.

تیم‌های دامون ساخت شمال ساری، پتروشیمی شهید تندگویان، دنیای فلز رشت، تربیت قم، سرمایه گذاری شهر آتیه، مانتری شیراز، فرهنگ خراسان رضوی، راه و شهرسازی لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری تبریز به عنوان ۱۰ تیم شرکت کننده در رقابت‌های امسال لیگ بر‌تر شطرنج کشور حضور دارند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcivwar.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما