يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 33031
مسئول آموزش در صنایع و صنوف فنی و حرفه‌ای قم خبر داد

شرکت 800 نفر در دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت در قم

قم نيوز : قم نگار: مسئول آموزش در صنایع و صنوف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: بیش از 800 نفر از شاغلین در قالب 17 حرفه آموزشی زیرپوشش آموزش‌های ارتقای مهارت قرار گرفتند.
شرکت 800 نفر در دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت در قم
به گزارش قم نگار، رحمت‌الله حسین‌خانی ضمن ارائه گزارش عملکرد آموزشی ۶ ماهه اول مرکز آموزش شکوهیه اظهار کرد: تحقق تمام برنامه‌های مربوط به آموزش شاغلین مستلزم همکاری بیشتر کارخانجات و اتحادیه‌های صنفی است.

وی اظهار کرد: با وجود محدویت‌های موجود و با پیگیری‌ها و تلاش همکاران و راهنمایی‌های حوزه معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای قم و بر اساس اطلاعات موجود در پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مرکز آموزش شاغلین صنایع و صنوف در نیمه اول سال جاری ۸۱۱ نفر از شاغلین را در قالب ۱۷ حرفه آموزشی و ارائه ۴۴ هزار و ۹۸۸ نفر ساعت، زیر پوشش آموزش‌های ارتقا مهارت قرار داده است.

مسئول آموزش در صنایع و صنوف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم افزود: مبنای تمام دوره‌های برگزار شده و یا در حال برگزاری بر اساس درخواست کارفرمایان و مسئولان واحد‌های تولیدی و صنفی است.

وی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی که به نامه مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم پاسخ داده‌اند از دیگر مدیران صنایع و روسای اتحادیه‌های صنفی که فرم‌های مربوط به نیاز سنجی آموزشی را دریافت کرده‌اند درخواست کرد تا نیازهای آموزشی خود را به واحد آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjvyet.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما