دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 34316
منبع : خبرگزاری حوزه
آیت الله مسعودی خمینی:

اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عزتمندی ملت ایران است

قم نيوز : قم نگار: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی فرهنگ عزتمندی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان است.
اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عزتمندی ملت ایران است
به گزارش قم نگار، آیت الله مسعودی خمینی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری این همه بر آن تاکید می کند باعث تقویت درون کشور در برابر فشار و تهدیدات و ناملایمتی هایی است که ریشه در دشمنی دشمنان ما دارد.

وی افزود: اگر فردی در برابر نامحرم سست شد این ها ریشه در مشکلاتی دارد؛ کما این که کسی که به دنبال گناه و معصیت باشد می خواهد که با کم فروشی در اقتصاد، دزدی از بیت المال و غیره ، به منفعت خودش برسد و در اقتصاد مقاومتی همه این راه های خلاف شرع و قانون ممنوع است.

تولیت سابق آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین گفت: از این رو بنده معتقدم که اقتصاد مقاومتی صرفاً مربوط به مسایل اقتصادی و مالی نیست بلکه مهم تر از آن یک فرهنگ و تفکر است که ضامن عزت و استقلال ملت و کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: از این حیث رهبر معظم انقلاب که این مساله را مطرح کردند فقط رویکردشان تک بعدی نبوده بلکه جامع نگری داشته اند و اقتصاد مقاومتی را ضرورت و الزامی برای توسعه و موفقیت کشور برشمرده اند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg3w9w.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما