پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 37428
منبع : خبرگزاری حوزه
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا:

عده ای رفاه طلب در صدد تضعیف روحیه انقلابی در حوزه هستند/ اساتید انقلابی باید حمایت شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: عده ای رفاه طلب و دنیا خواه، تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان، علیه روحانیت، نظام و انقلاب سم پاشی می کنند.
عده ای رفاه طلب در صدد تضعیف روحیه انقلابی در حوزه هستند/ اساتید انقلابی باید حمایت شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به دیدار چند روز پیش اعضای این مجمع با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهارداشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درخواست ملاقاتی از رهبر معظم انقلاب در سالروز تاسیس مجمع و همچنین صدور منشور روحانیت از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) داشتند که این درخواست پذیرفته شد و بعد از ۱۳ سال نمایندگان طلاب موفق به دیدار با ایشان شدند.

وی با بیان این که در این دیدار، گزارشی از فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به رهبر انقلاب ارائه شد افزود: حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار توصیه های مهمی به حوزه و حوزویان داشتند و تاکید به انقلابی ماندن حوزه کردند، چرا که اگر حوزه از انقلابی بودن خود فاصله بگیرد؛ هویت انقلاب هم آسیب خواهد دید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که قطعا مقام معظم رهبری خطراتی را احساس کرده اند که به حفظ روحیه انقلابی ماندن حوزه تاکید داشتند گفت: متاسفانه عده ای درصدد تضعیف روحیه انقلابی در حوزه هستند و این یکی از آفت هایی است که حوزه را تهدید می کند.

وی بیان داشت: عده ای رفاه طلب و دنیا خواه تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان، علیه روحانیت، نظام و انقلاب سم پاشی می کنند که در زمان حضرت امام (ره) نیز بودند، اما امروز تعداد این ها بیشتر شده است و گروه های و سازمان هایی در قم در این زمینه در حال فعالیت می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان داشت: وظیفه مسئولین و روحانیت بیدار انقلاب این است که با این روحیه رفاه طلبگی مبارزه عملی کنند و جوانانی به حوزه جذب نمایند که از میان خانواده های انقلاب و پایبند به ارزش های و آرمان های آن هستند باشند.

وی ادامه داد: باید اساتید انقلابی را تقویت کرد و کسانی که با انقلاب زاویه دارند از حضور آنها در مدارس علمیه به عنوان استاد جلوگیری شود تا روحیه طلاب را تضعیف نکنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که اگر حوزه انقلابی تضعیف شود به جامعه نیز سرایت خواهد کرد گفت: همه باید برای عملی کردن منویات رهبری در راستای حوزه انقلابی و با نشاط تلاش کنیم خاطرنشان کرد: مجمع یک روز بعد از ملاقات با رهبر معظم انقلاب برای عملیاتی کردن توصیه های معظم له جلسه ای با حضور نمایندگان خوشفکر و فعال تشکیل داد و مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان طلاب، پیام تشکر و تقدیر از رهبر معظم انقلاب به خاطر دیدار با ایشان و همچنین رهنمودهای راهگشایی که بیان کردند را تنظیم نمودند و در این پیام حمایت جدی و قاطبه خود را برای اجرایی نمودن از منویات ایشان با همکاری سایر مراکز حوزوی اعلام داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان کرد: جلسات و نشست های کارشناسی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برای رفع کامل دغدغه های رهبر انقلاب در سال ۹۵ نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjo0s.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما