دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 37541
رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

مسابقات بدمینتون کارکنان دستگاه‌های دولتی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری مسابقات بدمینتون ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی در قم برای شناخت برترین‌ها خبر داد.
مسابقات بدمینتون کارکنان دستگاه‌های دولتی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های بدمینتون کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور را پیش‌رو داریم، ماموریت برگزاری رقابت‌های استانی بر عهده این هیئت قرار داده شده و این مسابقات را در دهه پایانی فروردین برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع این مسابقات جنبه انتخابی دارد و از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان قم برای معرفی کارکنان ورزشکار خود به ویژه کارکنانی که در رشته ورزشی بدمینتون تخصص و توانایی دارند، برای حضور در این دوره از مسابقات دعوت به عمل آورده‌ایم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: این دوره از مسابقات را در مدت یک روز به میزبانی تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنیم تا نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور مشخص شوند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای تحقق اهداف و برنامه‌های هیئت و همچنین توسعه بدمینتون در سال جدید خبر داد و بیان کرد: قرار گرفتن مجدد تالار بدمینتون فرهمندموحد در اختیار هیئت بدمینتون یک اتفاق بسیار خوب بود که در روزهای پایانی سال قبل صورت گرفت.

پنجه‌باشی بیان کرد: این مهم به ما امکان برنامه‌ریزی بهتر و اصولی‌تر برای انجام فعالیت‌های ورزشی رشته بدمینتون در تمام سطوح سنی و همچنین برگزاری کلاس‌های استعدادیابی بر اساس جدیدترین شیوه‌های آموزشی و علمی ورزش بدمینتون را نیز می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قم یکی از پایگاه‌های پنج‌گانه استعدادیابی بدمینتون کشورمان محسوب می‌شود، با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۱۰۰ نفر ورزشکار نونهال در دوره‌های آموزشی این رشته ثبت‌نام کرده و در حال فراگیری بدمینتون هستند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: استفاده از شیوه‌های نوین آموزش علمی ورزش بدمینتون یکی از مهمترین اهداف این هیئت برای کشف و جذب بازیکنان مستعد به ویژه در طرح سرمایه‌گذاری هیئت روی رده‌های سنی پایه است و اینکه در نهایت بتوانیم قم را در این رشته به سطوح بالاتر در کشور برسانیم.

وی که عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون ایران نیز محسوب می‌شود، ابراز کرد: از بین حدود ۱۰۰ نفر نونهال علاقمند به این رشته ورزشی که زیر نظر مربیان مجرب بدمینتون قم آموزش دیده‌اند، پس از سنجش نهایی به شکل عملی، در نهایت ۱۶ نفر به عنوان نخبه برگزیده و برای انجام آموزش‌های ویژه در طول سال به کمیته آموزش هیئت بدمینتون قم معرفی شده‌اند.

پنجه‌باشی همچنین به اجرای شیوه آموزشی نوین شاتل‌تایم اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح با تدریس محمدرضا مطیع یکی از چهره‌های همیشه موفق بدمینتون قم که دارای مدرک بین‌المللی مربیگری این رشته است، به اجرا در می‌آید و از جمله اقدامات مفید برای پیشرفت این رشته به شمار می‌رود.

وی در پایان اظهار کرد: نخستین دوره آموزش بدمینتون به روش نوین شاتل‌تایم با هدف آشنا شدن استعدادهای رده‌های سنی خردسالان و نونهالان به میزبانی تالار بدمینتون قم و با حضور بیش از ۵۰ علاقمند به این رشته زیر نظر محمدرضا مطیع برگزار شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjviet.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما