سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 1066
پنجه‌‌باشی :

بدمینتون‌ قم به دنبال موفقیت در رده‌های سنی مختلف

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: بدمینتون‌بازان مستعد و آینده‌ساز قم در این رشته ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور به دنبال کسب موفقیت هستند.
بدمینتون‌ قم به دنبال موفقیت در رده‌های سنی مختلف
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌‌باشی اظهار کرد: با توجه به کارهایی که از رده‌های سنی پایه در بدمینتون قم انجام گرفته است، در حال حاضر نوجوانان مستعد و آینده‌داری در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند که شاخص‌ترین آنها را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه با کار بر روی رده‌های سنی پایه قطعا استعدادهای نهان بدمینتون شناسایی می‌شوند، افزود: مربیان استعدادیاب با آموزش‌های ویژه‌ای که در این راستا دیده‌اند، با همکاری آموزش و پرورش به شناسایی استعدادهای نهان می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت بدمینتون در یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود برای توسعه این رشته در استان قم، در نظر دارد با استفاده از مربیان توانمند و حتی دانشجویان تربیت بدنی و افراد علاقه‌مند که داو‌طلب فعالیت زیر نظر هیئت باشند، اقدامات لازم در خصوص شناسایی استعدادها را انجام دهد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: از سوی دیگر طرح گسترده استعدادیابی بدمینتون در استان قم با همکاری آموزش و پرورش در نواحی تعیین شده برگزار می‌شود و افراد شناسایی شده، مورد حمایت هیئت بدمینتون قرار می‌گیرند.

پنجه‌باشی اظهار کرد: فعالیت در رده‌های سنی پایه یکی از اولویت‌های هیئت بدمینتون استان قم به شمار می‌رود که در این راستا راه‌اندازی مدرسه بدمینتون و آموزش اصولی نوجوانان و جوانان در دستور کار این هیئت قرار دارد.

وی همچنین در ادامه به اشاره به منفعت جامعه بدمینتون قم از سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال گذشته تصریح کرد: جامعه بدمینتون استان قم با توجه به بازگشت مجموعه ورزشی شهید حیدریان با فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب در آبان ماه سال گذشته از نعمت تالار بدمینتون فرهمند موحد برخوردار شد.

رئیس هیئت بدمینتون‌ استان قم تصریح کرد: بازگشت مجموعه حیدریان و به دنبال آن بازگشایی مجدد تالار بدمینتون‌ سبب شد تا با جدیت فعالیت‌های این رشته ورزشی را از سر گرفته و با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کنیم.

وی عنوان کرد: مسئولان هیئت، مربیان، داوران و ورزشکاران با ابراز خرسندی از این سفر مبارک ایمان داشتند که سفر مقام معظم رهبری به استان قم می‌تواند مقدمات پیشرفت هر چه بیشتر استان در زمینه‌های گوناگون به ویژه ورزش استان را فراهم کند که خوشبختانه اینگونه نیز شد و با بازگشت مجدد مجموعه حیدریان خدمت ارزنده‌ای به ورزش و جوانان استان قم شد.

پنجه‌باشی در پایان از حضور دو نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: تیم‌های بدمینتون بانوان و آقایان قم امسال در تلاش برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.p8zbjh87p9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

abcd1374@yahoo.com
با عرض سلام و خسته نباشید باید خدمتتان عرض کنم که من و سایر دوستانم که 14 تا 16 سال سن داریم علاقه شدیدی به این رشته داریم و آن را به صورت مسابقات محله ای دنبال میکنیم ولی متاسفانه تا کنون هیچ مرکز استعداد یابی در شهرمان قم پیدا نکردیم از این رو تقاضا دارم در صورتی که میتوانید در این زمینه ما را راهنمایی کنید دریغ نکنید