دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 870
رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

صبای قم در لیگ دسته اول بدمینتون شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: امسال صبا به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور می یابد.
صبای قم در لیگ دسته اول بدمینتون شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، علی پنجه باشی اظهار داشت: هدف بدمینتون قم از حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، پرورش استعدادهای جوان این رشته و بازگشت بدمینتون قم به دوران موفقیت گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توافق صورت گرفته و نظر مساعد مسئولان باشگاه صبا، تیم بدمینتون قم در فصل جدید مسابقات بدمینتون دسته اول باشگاه‌های کشور با نام صبا حضور خواهد یافت و این حضور برای ما در ‌راستای شناساندن استعدادهای بدمینتون قم بسیار اهمیت دارد.

پنجه باشی افزود: در فصل جدید رقابت‌های بدمینتون دسته اول باشگاه‌های کشور تیم قم با تکیه بر جوانان و نوجوانان آینده‌دار بدمینتون استان قم در کنار چند بازیکن با تجربه شرکت خواهد کرد، زیرا با توجه به استعدادهای خوبی که در قم حضور دارند،‌ نسبت به موفقیت این تیم امیدواریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: صبای قم در این فصل با بازیکنان مستعد بومی بدمینتون قم به لیگ خواهد رفت، ضمن اینکه با توجه به هدفی که در راستای پرورش بدمینتون‌بازان جدید برای این تیم داریم، این تیم می‌تواند موجب انگیزه بالای بدمینتون بازان خوب قمی شود.

وی تاکید کرد: سال‌های زیادی نمی‌گذرد که بدمینتون بازان قم در تیم‌های مختلف ملی و باشگاه‌های مطرح کشور عضویت داشتند، اما برای اینکه به دوران موفقیت این رشته در قم بازگردیم باید روی جوانان سرمایه‌‌گذاری کنیم و به آنها بیشتر فرصت بدهیم.

پنجه‌باشی افزود: در رقابت‌های امسال بدمینتون دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های شرکت‌کننده برای کسب دو سهمیه صعود به دسته برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم صبای قم با حمایت باشگاه صبا و هیئت بدمینتون برای موفقیت در این زمینه تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه به حضور تیم بانوان قم نیز در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور اشاره کرد و گفت: این تیم نیز با تلاش‌های بخش بانوان هیئت بدمینتون امسال با ترکیبی از بانوان مستعد بدمینتون قم به مصاف حریفان خواهد رفت.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: از زمان تشکیل هیئت، اقدامات مختلفی با هدف رشد بیش از پیش این رشته ورزشی در استان قم انجام داده‌ایم و قطعا در آینده نیز این برنامه‌ها دنبال خواهد شد و حضور مداوم و موفق در رقابت‌های قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می شود.

پنجه باشی عنوان داشت: در دو ماه اخیر بدمینتون بازان قم در هر دو بخش دختران و پسران در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور حضور یافتند که برای این منظور برترین‌های بدمینتون استان قم را انتخاب کرده‌ و آنها را به مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور رده سنی جوانان کشور اعزام کردیم که خوشبختانه شاهد عملکرد خوب این نفرات بودیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcicuav2t1ay.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما