سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : 14827
مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

فعالیت 396 مشاور در مدارس علمیه خواهران کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور از فعالیت 396 مشاور در مدارس علمیه خواهران کشور خبر داد.
فعالیت 396 مشاور در مدارس علمیه خواهران کشور
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، خانم ناصح در جریان دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از معاونت فرهنگی تربیتی این مرکز اظهار داشت: تا کنون 396 مشاور طی هفت فراخوان در 276 مدرسه علمیه خواهران جذب و مشغول به خدمت شده‌اند.

وی با بیان اینکه جایگاه مشاوره در میان مردم و همچنین طلاب ارتقا یافته است، افزود: مدارس علمیه خواهران از مشاوران بهره‌مند هستند و مشاوران می‌توانند در زمینه ارتقای تحصیلی، تهذیب نفس و فراهم ساختن محیط مناسب برای تحصیل و کار موثر باشند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوران از سوی معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: این معاونت با برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی حضوری و غیرحضوری و ارائه لوح فشرده و کتاب تلاش می‌کند تا توان مشاوران مدارس علمیه خواهران را ارتقا بخشد.

وی در خصوص پاسخگویی به سوالات مشاوران گفت: این مدیریت سعی دارد با راه‌اندازی کمیته علمی پاسخگوی سئوالات احتمالی مشاوران مدارس باشد تا بتوانند با آمادگی بیشتری به وظایفشان بپردازند.

ناصح با اشاره به اینکه امور مربوط به معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران واگذار شده است، اضافه کرد: تنها کاری که تاکنون به استان‌ها واگذار نشده است، امور مشاوران است که از طریق مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به انجام می‌رسد.

وی  بیان کرد: هر مشاور باید 18 ساعت در هفته در خدمت مدرسه علمیه باشد.

وی افزود: با هماهنگی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران زمینه تدریس برای مشاوران واجد شرایط فراهم شده است.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به شرایط جذب مشاوران در مدارس علمیه خواهران افزود: مشاورانی که در مدارس علمیه خواهران جذب می‌شوند دارای حداقل تحصیلات سطح دو حوزوی هستند که با طی فرایند گزینش به مدارس معرفی می‌شوند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbzwb8.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما