پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 16305
معاون استاندار قم:

فعالیت‌های و شعارهای جمعیت هلال احمر جهانی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به دلیل جذب جوانان بدون ممیزی جایگاه با ارزشی دارد بیان کرد: فعالیت‌های و شعارهای جمعیت هلال احمر جهانی است.
فعالیت‌های و شعارهای جمعیت هلال احمر جهانی است
به گزارش خبرگزاری قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی انصاری در دیدار مدیران و و جمعی از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان قم گفت: حضور پر نشاط جوانان در فعالیت‌ها و عرصه‌های مختلف و همراه کردن ایشان در فعالیت‌های هلال احمر همسو با روحیه جوانی است.
 
وی همچنین  برنامه‌های اخیر در حوزه جوانان را تا حدودی مناسب ارزیابی کرد و بیان کرد: سازمان‌های مختلفی در این عرصه فعالیت می‌کنند ولی جمعیت هلال احمر به دلیل جذب جوانان بدون ممیزی جایگاه با ارزشی دارد.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم همچنین شعارها و اهداف جمعیت هلال احمر را جهانی عنوان کرد و با ذکر همسویی این اهداف با دستورات و رهنمودهای دین مبین اسلام، جمهوری اسلامی ایران را به دلیل پرچمداری صلح و دوستی در جهان مورد توجه آزادگان جهان دانست.
 
وی با بیان اینکه اکنون فرزند محوری در خانواده‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، آینده  فرزندان را برای خانواده‌ها مهم دانست و آن را حرکت مثبتی برای هدایت سعادتمندانه عنوان کرد.
 
انصاری همچنین به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به جوانان و اعتماد ایشان به این قشر ارزشمند اشاره کرد و توجه به این نکته را در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر با مشارکت جوانان لازم دانست.
 
وی با بیان اینکه اکنون جوانان داوطلب را به منزله روح جمعیت هلال احمر دانست و ابراز کرد: امیدواریم به فعالیت‌ها و اقداماتی که تا کنون انجام داده بسنده نکرده و تا تحقق اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه دست از تلاش و کوشش بر ندارید.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcenx8z.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما