پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 29825

توصیه‌های اخلاقی آیت الله علوی گرگانی جهت کسب رضایت الهی

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی در دیدار با بازاریان استان گلستان به تشریح راه‌های کسب رضایت الهی پرداخت و از تلاش برای دستیابی به قرب الهی به‌عنوان مهمترین عامل عزت آفرینی برای بندگان نام برد.
توصیه‌های اخلاقی آیت الله علوی گرگانی جهت کسب رضایت الهی
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار هیئتی از تجار و بازاریان استان گلستان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری و تقارن شهادت حضرت زهرا (س) با نوروز امسال سال با یاد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شد و این نوید یک سال با برکت را می‌دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) افزود: ایشان شخصیتی با ابعاد گسترده اجتماعی، سیاسی داشتند و با خدمت به مردم و عبادات خود توانستند الگوی مناسبی برای همه بشریت باشند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه برای ورود به بهشت باید اعمال نیکی را در طول زندگی خود انجام دهیم افزود: احترام به والدین و صبر و تحمل در برابر سختی‌ها از جمله مواردی است که برای ورود به بهشت از ضروریات است.

وی با تاکید بر اقامه نماز و انفاق در راه خدا به عنوان راه‌های دست یابی به بهشت گفت: با توجه به روایاتی که از معصومان به یادگار مانده است برای ورود به بهشت باید به مواردی که اشاره شد اهتمام و توجه خاص داشت.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه انسان به هر میزانی که بتواند در راه خداوند قدم بردارد نزد خدا دارای اجر محفوظ است گفت: با انجام اعمال صالح انسان در دنیا و آخرت به عزت و سربلندی و آبرو دست می‌یابد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه ائمه معصوم (ع) در طول زندگی خود همواره به دنبال کسب رضایت خداوند بودند گفت: ائمه (ع) می‌دانستند که اهل بهشت هستند اما با این حال برای کسب رضای خدا و قرب الهی بهترین اعمال را انجام می‌دادند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcftcd0.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما