پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 34435
منبع : ایرنا

تجلیل از ۱۳ کتابدار برتر قم/ رونمایی از۷ عنوان کتاب نابینایان

قم نيوز : قم نگار: همایش تکریم مقام کتابداران و ترویج کتابخوانی عصر چهارشنبه با حضور استاندار قم و جمعی از مسوولان اجرایی در کتابخانه عمومی حضرت آیت الله خامنه ای در قم برگزار ش
تجلیل از ۱۳ کتابدار برتر قم/ رونمایی از۷ عنوان کتاب نابینایان
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این مراسم با بیان اینکه کتابداران از ارکان بی ادعای عرصه کتاب و کتابخوانی در کشورمان بشمار می روند، اظهار داشت: امیدواریم با عنایتی که دولت یازدهم به این قشر تلاشگر دارد، اتفاقات خوبی برای افزایش رفاه این عزیزان اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام عطاء الله جباری خاطرنشان کرد: برای آنکه کتابخانه های سراسر کشور به فضایی شاداب و با نشاط برای ترویج و تعمیق علم و آگاهی در جامعه تبدیل شود، به طور قطع باید کتابداران دارای روحیه ای شاد و سرزنده باشند تا بتوانند وظایف و تکالیف مهم خود را به خوبی انجام دهند.

وی ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدام های اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در سالهای اخیر، خواستار حمایت و مشارکت هرچه بیشتر دستگاهها و نهادهای ذیربط و خیرین در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تامین زیرساخت ها و امکانات لازم در این عرصه شد.

در این مراسم از هفت عنوان کتاب که توسط بخش نابینایان کتابخانه حضرت آیت الله خامنه ای به خط بریل درآمده و پنج اثر در حوزه کودک و نوجوان با حضور مهدی صادقی استاندار قم و محمد اللهیاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور رونمایی شد.

همچنین در این مراسم که به مناسبت ۲۴ آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار شد، از ۱۳ نفر از کتابداران برتر و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان قم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه بعنوان هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciw5ap.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما