سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 37298
در دیدار با طلاب حوزه علمیه مطرح شد

توصیه‌های آیت‌الله علوی گرگانی به طلاب جوان حوزه علمیه

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: بیشتر وقت خود را به درس اختصاص دهید و به کارهای غیرضروری نپردازید چراکه برای علم آفاتی وجود دارد و باید از آن آفات برحذر بود.
توصیه‌های آیت‌الله علوی گرگانی به طلاب جوان حوزه علمیه
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله صدوقی (ره) با اشاره به آیه ۲۷ و ۲۸ سوره جاثیه اظهار داشت: جاثیه کنایه از به زانو درآمدن است و خداوند در این سوره می‌فرماید در روز قیامت همه امت‌ها به زانو در می‌آیند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: براساس روایات پیامبر اسلام (ص) نامه اعمال همه امت‌ها را امضا می‌کند و آن روز صدا می‌زنند هر امتی را که پرونده اعمال خود را به همراه داشته باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: تمام حرکات و سکنات ما در پرونده اعمال ثبت و ضبط و براساس اعمال ما پاداش و جزا داده می‌شود بنابراین لازم است قبل از رسیدن روز قیامت با توبه و انجام اعمال نیک گناهان خود را پاک کنیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی طلاب را به برخورداری از اخلاق حسنه دعوت کرد و افزود: اول از همه باید تقوا داشت و درس خواندن بدون تقوا هیچ ارزشی ندارد و بیشتر وقت خود را به درس اختصاص دهید و به کارهای غیرضروری نپردازید چراکه برای علم آفاتی وجود دارد و باید از آن آفات بر حذر بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcivrap.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما