سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 38078
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتحادیه درودگران استان قم تاکید کرد

ضرورت تعامل و اتحاد صنوف وابسته به صنعت مبل در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه درودگران استان قم بر ضرورت تعامل و اتحاد صنوف وابسته به صنعت مبل در قم تاکید کرد و گفت: باید صفر تا صد مبل در قم تولید شود تا بتوانیم به بازارهای داخلی و خارجی دست یابیم.
ضرورت تعامل و اتحاد صنوف وابسته به صنعت مبل در قم
به گزارش قم نیوز، مجتبی صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان قم، دومین تولید کننده صنعت مبلمان در کشور است، اظهار کرد: فقدان بخش تکمیل مبل قم موجب شده مشکلات بسیاری در این زمینه بوجود بیاید.

وی با بیان اینکه صنعت مبل استان قم باید به برند سازی روی بیاورد، گفت: پیش از اینکه برند صمیم در صنعت مبل قم ایجاد شود در زمینه برند سازی حرفی برای گفتن نداشتیم ولی با ایجاد این برند کمبودی که در این زمینه بود پر شد.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم گفت: برند صمیم تنها به یک گروه اختصاص دارد و باید سایر درودگران نیز با الگو گرفتن از این برند، نسبت به برندسازی اقدام کنند.

وی افزود: خوشه مبل استان قم به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است که در 4 هزار واحد صنفی 20 هزار نفر مشغول کار هستند.

صفایی با اشاره به تولید مبل خام در قم، گفت: مبل خام از استان قم به سایر استان‌ها صادر می‌شود، در حالی که خام فروشی از مهمترین مشکلاتی است صنعت مبل در قم با آن دست به گریبان است.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم بر ضرورت تعامل و اتحاد همه صنوف وابسته به مبل در قم، تاکید و تصریح کرد: با این تعامل می‌توانیم به صورت گروهی کار کنیم و از صفر تا صد مبل را در استان قم بر عهده بگیریم و به بازارهای داخلی و خارجی ورود داشته باشیم.

وی بر ضرورت برند سازی صنعت مبل در استان قم تاکید و خاطرنشان کرد: در صورتی که مبلمان استان قم به صورت کامل عرضه شود، می‌توانیم در این عرصه بیش از پیش موفق باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfcxdm.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما