چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 29413
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

بانوان پردیسان قم در سال ۹۴‏ صاحب بوستان می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث بوستان ویژه بانوان در پردیسان قم خبرداد.
بانوان پردیسان قم در سال ۹۴‏ صاحب بوستان می‌شوند
یه گزارش قم نیوز، حسین رضایی‌نسب، با اشاره به راه‌اندازی بوستان‌های ویژه بانوان در قم اظهار داشت: در حال حاضر کمبودهایی در این زمینه برای زنان قمی وجود دارد ولی در برنامه‌های بلندمدت شهرداریرفع این کمبودها لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: باید به شهرداری زمان داد تا با توجه به محدودیت‌های اقتصادی و مالی، تمام برنامه‌ها در زمینه احداث بوستان‌ها و فضاهای سبز ویژه عموم مردم بخصوص بانوان را اجرایی کند.

وی در مورد وضعیت فعلی بوستان‌های ویژه بانوان در قم عنوان کرد: بوستان بانوان به نام «نرگس» و بوستان «ارغوان» در حال حاضر برای بانوان قابل استفاده است هم ویژه بانوان گشایش یافت و در سال‌های آینده، ارغوان به بوستانی مانند «نرگس» تبدیل می شود.

رضایی نسب با بیان اینکه سایت‌هایی ویژه بانوان به منظور ورزش صبحگاهی در بیشتر بوستان‌های بزرگ قم تدارک دیده شده خاطرنشان کرد: هر جا که ظرفیت لازم را دارند، سایت‌های موقت به دائمی تبدیل شوند و در مکان‌هایی هم که وسعت و ظرفیت لازم را داشته باشند، بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته، بوستان‌های ویژه بانوان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر مطالعات به منظور احداث بوستان مخصوص بانوان در منطقه هشت شهری قم در حال انجام است گفت: در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که این امر با توجه به فاصله زیاد میان بوستان نرگس و پردیسان صورت می‌گیرد؛ در منطقه دو هم با توجه به فاصله از بوستان ارغوان، بوستان ویژه بانوان در نظر گرفته شده است که پیگیری برای احداث آن ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcip5ar.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما