دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 30576
به مناسبت سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج)

برنامه «او خواهد آمد» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف از پخش برنامه «او خواهد آمد» از این رسانه خبر داد.
برنامه «او خواهد آمد» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد مهدی صفایی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت نیمه شعبان اظهار داشت: برنامه زیباترین ستاره ۱۲ و ۱۳ خرداد امسال ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران پخش می‌شود.

وی با اشاره به محورهای برنامه زیباترین ستاره افزود: آسیب‌شناسی مباحث مهدوی در قالب برداشت‌های انحرافی از انتظار فرج، افراط و تفریط در ارائه چهره مهر و قهر از امام از جمله محورهای این برنامه است.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف عنوان کرد: طرح مباحث غیرضروری، تطبیق علایم بر مصادیق، ملاقات‌گرایی، مدعیان دروغین مهدویت و نیابت، جریان‌های انحرافی جدید مانند احمدالحسن، انحراف در جشن‌های نیمه‌شعبان و ... از مباحث دیگر این برنامه است.

وی از تولید برنامه «او خواهد آمد» ویژه‌‌ شب میلاد امام عصر(عج) خبر داد و افزود: این برنامه ۱۲ خرداد ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲۳:۳۰ به صورت زنده از استودیو سیار رادیو معارف در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران پخش می‌شود.

صفایی خاطرنشان کرد: نگاهی به شرایط و علایم ظهور در قالب بارزترین نشانه‌ها، فلسفه بیان علایم در روایات، مصداق‌سازی و عواقب آن در برنامه او خواهد آمد مطرح می‌شود.

وی عنوان کرد:‌ وظیفه ما در برابر علائم و نشانه‌ها در قالب تعقیب مصادیق یا عمل به تکلیف و انتظار فرج در این برنامه مطرح می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف با اشاره به برنامه جان جهان به عنوان برنامه روز میلاد حضرت ولیعصر(عج) گفت: این برنامه ۱۳ خرداد از ساعت ۸:۴۰ تا ۱۱ به صورت زنده از استودیو سیار رادیو معارف در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تبیین رابطه طولی ولایت الهی، ولایت پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) و اختیارات آن بزرگواران، تبیین مسئله وکالت نائبان خاص در عصر غیبت صغری و تبیین مسئله ولایت عامه فقها از محورهای دیگر برنامه جان جهان است.

صفایی تبیین مسئله ولایت فقیه در عصر غیبت کبری در طول ولایت امام معصوم و اختیارات وی و نگاهی به شخصیت امام خمینی(ره) به عنوان ولی‌فقیه جامع‌الشرایط و نایب عام امام عصر(عج) را از محورهای دیگر برنامه جان جهان ذکر کرد.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه تولیدی «صبح امید» گفت: این برنامه شنبه تا سه‌شنبه، نهم تا ۱۲ خرداد ۹۴، ساعت ۸:۴۰ تا ۹ از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف خاطرنشان کرد: توجه به شعارهای دهه مهدویت، از قبیل جوان و سبک زندگی، قرآن و عترت پایه تمدن موعود، بیداری اسلامی، امت مهدوی و برائت از تکفیر و تفرقه، مهدویت و ولایت فقیه و ... در برنامه صبح امید تبیین می‌شود.

وی عنوان کرد: پخش زنده مراسم احیای شب نیمه‌شعبان از مسجد امام حسن عسکری(ع) در برنامه «در انتظار صبح»، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز ۱۳ خرداد تا ساعت ۳:۰۰ پخش می‌شود.

صفایی با اشاره به مهم‌ترین محورهای موضوعی مرتبط با زندگانی امام زمان(عج) گفت: اعتقاد به مصلح و منجی در ادیان، آیین‌ها و مکاتب فکری، مهدی موعود و غیبت آن حضرت با توجه به آیات قرآن و روایات فریقین و اقدامات امام عصر(عج) در عصر غیبت صغری و کبری از جمله موضوعاتی است که از ظرفیت برنامه‌سازی برخوردار است.

وی علایم ظهور و فلسفه آن، مفهوم انتظار و ویژگی‌های جامعه مهدوی از نگاه رهبر معظم انقلاب،انقلاب اسلامی حکومت زمینه‌ساز، بایدها و فرصت‌ها و پایه‌ها و ارکان اصلی حکومت جهانی امام زمان(عج) را از محورهای دیگر دارای ظرفیت برنامه‌سازی ذکر کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaimne.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما