دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 31802
در وزن ۷۰ کیلوگرم

زارعی نماینده قم در مسابقات کشتی با کمربند قهرمانی آسیا شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: حمیدرضا زارعی برای نخستین‌بار به عنوان نماینده کشتی قم در مسابقات کشتی‌ آلیش قهرمانی آسیا با حریفان به رقابت می‌پردازد.
زارعی نماینده قم در مسابقات کشتی با کمربند قهرمانی آسیا شد
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا با حضور تیم‌هایی از کشورهای مختلف قاره کهن از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی پانزدهم مرداد ماه آغاز می‌شود و نماینده کشتی استان قم نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم این رقابت‌ها به روی تشک می‌رود.

وی با اشاره به آمادگی کامل کشتی‌گیر قم برای درخشش در رقابت‌های آلیش قهرمانی آسیا، بیان کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ کشتی قم یک کشتی‌گیر قمی در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا حضور می‌یابد و امیدواریم که نخستین مدال آسیایی این رشته نیز در کارنامه موفقیت‌های کشتی قم به ثبت برسد.

رضایی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی کشتی آلیش مردان کشور در خرداد ماه سال جاری، این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به میزبانی تهران برگزار شد و کشتی‌گیران در ۶ وزن برای راه‌یابی به تیم ملی با یکدیگر رقابت کردند.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: با توجه به شرایط و برنامه این رقابت‌ها، جدال مدعیان کسب عناوین برتر در کلاس کشتی آزاد و در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد و خوشبختانه در پایان این رقابت‌ها یکی از کشتی‌گیران قم به تیم ملی آلیش مردان ایران راه یافت.

وی با بیان اینکه دو داور نیز به نمایندگی از استان قم در مسابقات کشتی آلیش انتخابی تیم ملی حضور داشتند‏، افزود: در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور که با حضور چهره‌های مدعی از استان‌های مختلف کشور به انجام رسید، یک مقام ششم سهم تیم هیئت کشتی قم بود و این عنوان را حمیدرضا زارعی از قم به دست آورد.

رضایی یادآور شد: در این رقابت‌ها ۷۱ کشتی‌گیر در شش وزن از ۱۸ استان با یکدیگر رقابت کردند در حالی که سعید عباسی و محمدعلی کریمی از قم در این مسابقات به قضاوت پرداختند و حمیدرضا زارعی در وزن ۷۰ کیلوگرم عنوان ششم این مسابقات را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: حمیدرضا زارعی در وزن ۷۰ کیلوگرم به نمایندگی از کشتی استان قم به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد در حالی که ملی‌پوشان دعوت‌شده نزدیک به دو ماه است که در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین می‌کنند و از بین نفرات حاضر در این اردو، اکنون ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: رقابت‌های کشتی آلیش یا کمربند مردان قهرمانی آسیا با حضور ۱۲ تیم از کشورهای مختلف قاره کهن و دو تیم از کشورمان، روز پنجشنبه هفته جاری یعنی پانزدهم مردادماه به میزبانی ایران در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به مشخص شدن اسامی ملی‌پوشان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های کشتی کمربند قهرمانی آسیا، بیان کرد: در حالی که تیم کشورمان با دو تیم (الف) و (ب)‌ در این پیکارها حضور می‌یابد در ترکیب تیم (ب) ایران حمیدرضا زارعی از قم در وزن ۷۰ کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxj0s.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما