سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 10077
در جلسه شوراي مسكن استان قم صورت گرفت:

بررسي روند اجراي طرح هاي مسكن مهر در استان

قم نيوز : قم نیوز: روند اجراي طرح هاي مسكن مهر استان قم در جلسه شوراي مسكن استان مورد بررسي قرار گرفت.
بررسي روند اجراي طرح هاي مسكن مهر در استان
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، معاون عمراني استاندار در اين نشست طي سخناني با اشاره به اين كه پروژه هاي مسكن مهر استان با مشاركت خوب دستگاه هاي دست اندركار در حال اجرا است، افزود: اميدواريم اين مشاركت تا مرحله آخر و تحويل نهايي واحدها به متقاضيان ادامه داشته باشد.

جواد دلاوري با بيان اين كه عمليات ساختماني بسياري از واحدهاي مسكن مهر استان به اتمام رسيده است، لزوم تلاش جدي براي تكميل تاسيسات زيربنايي اين واحدها را يادآور شد و افزود: تعاوني هاي مسكن و شركت هاي خدماتي، بايد با جديت و سرعت بيشتري پيگير اين مرحله از كار باشند.

وي با اشاره به اين كه بر اساس برنامه، ۶ هزار واحد مسكن مهر استان تا پايان آذرماه جاري آماده بهره برداري مي شود، گفت: بايستي پيش بيني هاي لازم از سوي دستگاه‌هاي ذيربط در خصوص تامين نيازهاي عمومي اين واحدها و ديگر واحدهاي به بهره برداري رسيده در ساير محلات مسكن مهر انجام شود.

معاون برنامه ريزي استاندار نيز در اين جلسه، احداث بازار روز براي تامين نيازهاي خدماتي ساكنين محلات را يكي از ضروريات عنوان و خاطرنشان كرد: با توجه به تامين زمين اين مكان، بايد امكان رقابت براي حضور ساير متقاضيان در احداث اين بازار و تسريع در انجام كار فراهم شود.

سيد رضا دهناد همچنين با اشاره به اتمام ساخت ۵ باب مسجد در سايت مسكن مهر، بر لزوم تسريع در تجهيز اين مكان هاي مقدس با استفاده از مشاركت مردم تاكيد كرد.

مديرعامل بانك مسكن استان نيز در گزارشي از وضعيت منابع بانكي صرف شده در اجراي پروژه هاي مسكن مهر استان، اظهار كرد: از مجموع ۹۹۵ ميليارد تومان رديف اعتباري در نظر گرفته شده براي اجراي طرح هاي مسكن مهر در استان، تاكنون ۹۵۵ ميليارد تومان در قالب ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد انعقاد قرارداد شده است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcef78z.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما