چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 10173

درخشش دختر قمی در تیم ملی فوتبال دختران

قم نيوز : قم نیوز: تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان با درخشش مروارید نصر دروازه‌بان قمی خود در آغاز فوتبال قهرمانی آسیا از سد هند گذشت.
درخشش دختر قمی در تیم ملی فوتبال دختران
به گزارش قم نیوز، سه فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان در دیدار افتتاحیه رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران نوجوانان آسیا برابر تیم هند حضور داشتند و تیم ملی توانست این بازی را با حساب سه بر یک به سود خود به پایان برساند.

این در حالی است که مسابقات گروه دوم فوتبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان آسیا در مرحله مقدماتی و هم‌زمان با گروه‌های مختلف در حالی به انجام می‌رسد که تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان در این گروه با تیم‌های مطرح هند، سریلانکا و ازبکستان هم‌گروه است.

سه تیم حاضر در این گروه بازی‌های خود را تا دوازدهم آذر ماه به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از بین آنها دو تیم به عنوان قهرمان و نایب قهرمان گروه راهی مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

در بین بازیکنان که در ترکیب تیم اعزامی دختران کشورمان راهی کشور سریلانکا شده‌اند، مروارید نصر، حدیث قره بیگلو و فاطمه سادات موسوی حضور دارند که هر سه نفر از بهترین‌های حال حاضر فوتبال قم در بخش بانوان به شمار می‌روند.

از سه بازیکنی که از بین دختران شایسته فوتبال قم در ترکیب تیم ملی اعزامی به دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی دختران زیر ۱۶ سال آسیا حضور دارند، مروارید نصر به عنوان دروازه‌بان در نخستین بازی تیم ملی درخشش قابل توجهی داشت و بارها مانع از گلزنی تیم حریف شد تا یکی از عوامل و بازیکنان موثر تیم ملی در پیروزی برابر هند لقب بگیرد.

این در حالی است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته دیدارهای این گروه امشب با انجام دو مسابقه دیگر ادامه خواهد یافت و طی آن در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال دختران ازبکستان صف آرایی می‌کند و تیم ملی هند نیز با میزبان یعنی سریلانکا مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcbf8b8.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما