قم نيوز : قم نیوز: هیئت فوتبال استان قم در اقدامی جالب رقابتهای لیگ برتر فوتبال استان قم را که آغاز شده بود تعطیل و ودوباره از ابتدا آغاز کرد.
شاهکار هیئت فوتبال قم در برگزاری لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، حدود چهل روز پیش بود که رقابت ۷ تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاههای قم با سر و صدای فراوان و جنجال های عجیب و غریب آغاز شد. این بازیها پس از دو هفته برگزاری به یکباره تعطیل شد و حدود یک ماه برگزار نشد.

روز گذشته این مسابقات دوباره از سر گرفته شد و اتفاق جالب اینجاست که هیئت فوتبال قم این بازیها را از ابتدا آغاز کرد و بازیهای دو هفته ی نخست و نتایج آن را نادیده گرفت.

اتفاقی که در هیچ جای دنیا رخ نداده است

این اتفاق در حالی رخ داد که در این دوره ۱۱ تیم حضور دارند و با یکدیگر پیکار می کنند.

کیایی نژاد مدیر عامل باشگاه سوهان گل محمد قم در رابطه با این موضوع به خبرنگارباشگاه خبرنگاران گفت: در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد، بازیهای ما قرار بود از برج ۴ آغاز شود و تا الان تمام شود، اما شما می بینید که این بازیها تازه از امروز آغاز شده است و معلوم نیست تا کی به درازا بکشد.

این در حالی است که اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان قم ابتدا بر سر مسائل مالی و ورودی تیم های شرکت کننده به مسابقات مشکلات زیادی داشتند که به نظر می رسد همین اتفاق باعث بروز چنین مشکلاتی شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcepx8z.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما