سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 10621

اتصال 18 هزار واحد مسکن مهر قم به سیستم گاز شهری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: تا دو ماه آینده 18 هزار واحد مسکن مهر این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرارمی گیرند.
اتصال 18 هزار واحد مسکن مهر قم به سیستم گاز شهری
به گزارش قم نیوز، هوشنگ محمدی گفت: هم اکنون نزدیک به ۳۶هزار واحد مسکن مهر در قم در حال احداث است که تاکنون همه واحدهای ساخته شده تحت پوشش گازطبیعی قرارگرفته اند.

وی ادامه داد: با تعدادی که تا یکی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید تعداد ۱۸هزار واحد مسکونی دیگر از این طرح تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت گازقم همچنین با اشاره به میزان جمعیت برخوردار از گاز طبیعی در روستاهای استان قم، اظهارداشت: درحدود ۹۶ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که ما اگر بخواهیم موقعیت خودمان را با متوسط مصرف گازرسانی روستایی درسطح کشور مقایسه کنیم هنوز رقم بسیاربالایی فاصله داریم چرا که این رقم درحدود ۶۸ درصد متوسط کشوری است.

محمدی همچنین با بیان اینکه ۴ درصد بقیه روستاها یا درحال احداث و یا برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی هستند، خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات گازرسانی به دهستان قاهان از توابع بخش خلجستان جمعیت روستایی استان نیز به طور کامل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه همواره از رقم ۹۹ درصد برای بیان میزان برخورداران از گازطبیعی در شهرقم استفاده می شود، افزود: قم شهری درحال توسعه است و به لحاظ شرایط معنوی که دارد همیشه مهاجر پذیراست و به همین علت نرخ بهره مندی از گاز طبیعی در این شهرهیچگاه به ۱۰۰ درصد نخواهد رسید.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdcjvmev.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما