قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: با توجه به تعطیلات پایان تابستان و مقارن شدن با مناسبتهای پایان ماه صفر استان قم آماده میزبانی از زائران در این روزهاست.
آمادگی دستگاه‌های استان قم برای خدمت رسانی به زائران روز‌های پایانی ماه صفر
آمادگی دستگاه‌های استان قم برای خدمت رسانی به زائران روز‌های پایانی ماه صفر
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی فرهنگی و امور زیارت استاندار قم در جلسه هماهنگی مناسبت‌های پایانی ماه صفر در جمع مدیران استانی گفت: با توجه به تعطیلات پایان تابستان و مقارن شدن با ایام شهادت امام حسن و امام رضا علیه السلام و وفات پیامبر اکرم صلوات الله علیه استان قم آماده میزبانی از زائران و همشهریان در این روزهاست.

وی تامین اقلام هیئت‌های مذهبی، آمادگی دستگاه‌های حمل و نقل جاده‌ای و حمل و نقل درون شهری، نظارت و بازرسی اصناف از مراکز خدماتی، نظارت تاکسیرانی بر قیمت‌ها و افزایش حضور تاکسی‌ها در مناطق مرکزی شهر، استقرار نیرو‌های راهور در جاده‌ها و حضور پلیس برای ایجاد امنیت از اقدامات روز‌های پایانی ماه صفر در استان قم است.

 مقیمی اشاره‌ای به اسکان زائران در مدارس استان داشت و افزود: با توجه به استقبال فرهنگیان استان ۵ مدرسه در سطح نواحی مختلف آماده اسکان از زائران در روز‌های پایانی ماه صفر هستند.

جانشین ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم اسکان حمایت و هدایت اتباع باقیمانده از سفر اربعین را از دیگر اقدامات استان در این روز‌ها دانست و گفت: با توجه به حجم خروج اتباع افغانستانی و پاکستانی از مرز عراق به سمت ایران پیش بینی حضور ۵۰ هزار اتباع پاکستانی در سطح استان داریم که مکان‌های مسجد مقدس جمکران، امامزاده شاه جمال و موکب حضرت معصومه(س) برای اسکان آن‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcb09b85rhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما