چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 11863
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم موفقیت‌آمیز بود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره فیلم فجر در استان قم گفت: برگزاری این جشنواره در قم با استقبال گسترده مردم و هنردوستان روبه‌رو شد.
اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم موفقیت‌آمیز بود
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با اشاره به اکران موفقیت آمیز فیلم‌های جشنواره فجر در قم اظهار کرد: امسال با وجود اینکه جشنواره فیلم فجر در قم برای نخستین بار برگزار ‌شد ولی با لطف خداوند و تلاش شبانه‌روزی ستاد اجرایی این جشنواره با موفقیت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه ۱۸ فیلم جشنواره فجر هم‌زمان با تهران و دیگر استان‌ها در سینما وتوس اکران شد، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های برگزاری این جشنواره در استان قم از ماه‌ها پیش صورت گرفت و از بین فیلم‌هایی که به جشنواره فیلم فجر راه یافته بودند تعدادی فیلم با گزینش کارشناسان سینمایی برای نمایش در استان قم آماده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه تلاش شد فیلم‌های ارزشی در قم به نمایش گذاشته شود تصریح کرد: فیلم استرداد از جمله فیلم‌هایی بود که در استان قم اکران شد و در تهران چند سیمرغ گرفت.

اسماعیلی‌طبا بیان کرد: با وجود اینکه سال اول برگزاری جشنواره فجر در قم بود ولی استقبال خوبی از نمایش فیلم‌ها صورت گرفت و برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم راه را برای شکوفایی و رشد هنر سینما در قم هموار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در استان قم ظرفیت هنر سینما بسیار بالا است گفت: استان قم در زمینه ساخت فیلم کوتاه بسیار توانمند است و امیدواریم هنرمندان قمی در تولید فیلم بلند نیز گام برداشته و وارد این عرصه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در استان قم سوژه‌های بسیار جذاب و پرمحتوایی برای ساخت فیلم‌های بلند داریم که امیدواریم برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم به رشد سینما و ساخت فیلم‌های بلند کمک کند.

اسماعیلی‌طبا ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است چندین موضوع را برای ساخت فیلم به سازمان سینمایی کشور پیشنهاد دهد تا در خصوص قم ساخته شود و امیدواریم با همکاری استان و سازمان سینمایی کشور این فیلم‌ها ساخته شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipvaz.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما