پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 11896

پنج دوره آموزشی در شهرکهای صنعتی قم در حال برگزاری است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: پنج دوره آموزشی در بخش صنایع شیمیایی در سطح شهرکهای صنعتی این استان در حال برگزاری است.
پنج دوره آموزشی در شهرکهای صنعتی قم در حال برگزاری است
به گزارش قم نیوز، مصطفی آمره در این باره اظهارداشت: این دوره های آموزشی در راستای بالابردن سطح علمی و کاربردی عوامل و فعالان بخش صنعت، در سطح شهرکهای صنعتی برگزار می شود.

وی افزود: این پنج دوره آموزشی شامل آشنایی با پلاستیک ها، لوله های کامپوزیتی، پلی یورتانهای قابل ریخته گری و کامپاندینک پلاستیک ها است که همگی مربوط به صنایع شیمیایی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: در این دوره های آموزشی که به صورت متناوب و ادامه دار برگزار می شود، متخصصان و تکنسینهای واحدهای صنعتی با جدیدترین دستاوردهای روز صنعت آشنا و در پایان نیز گواهینامه رسمی دریافت می کنند.

آمره با بیان اینکه یکی از اهداف صنایع کوچک شرکت شهرکها برگزاری و تداوم دوره های آموزشی برای صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی می باشد، گفت: با توجه به نیازسنجی که هر ساله برگزار می شود، برنامه آموزشی سال متناسب با خواست خود واحدهای صنعتی تدوین می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۵۰ دوره آموزشی در قالب ۴۰۰ ساعت، کلاس آموزشی با حضور علاقمندان در سطح شهرکهای صنعتی استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد : این دوره های آموزشی مورد استقبال واحدهای صنعتی قرار گرفته به نحوی که خود واحدهای صنعتی نیازهای سال آینده را زودتر به شرکت شهرکهای صنعتی اعلام کرده اند تا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

گفتنی است کلیه دوره های آموزشی با کمک و استفاده از توانمندی بخش خصوصی و حمایت شرکت شهرکهای صنعتی قم در مجتمع فرهنگی شهرک صنعتی شکوهیه برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcepv8z.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما