جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 11929
استاندار قم عنوان کرد

اهتمام نیروی انتظامی به پیشگیری از وقوع جرائم در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه نیروی انتظامی در قم یک نیروی کاردان است، بر مسئله پیشگیری از جرائم تاکید کرد و گفت: پلیس قم با بررسی نیازها و مشکلات مردم در برطرف کردن آنها گام‌های موثری بر می‌دارد.
اهتمام نیروی انتظامی به پیشگیری از وقوع جرائم در قم
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های قم که در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: قم با وجود اماکن مذهبی، علما، مراجع معظم تقلید و مراکز علمی و پژوهشی از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خدمت در قم خدمت به آبروی نظام جمهوری است، افزود: همین امر می‌طلبد که موضوعاتی نظیر فرصت، تهدید، قوت و ضعف مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

استاندار قم با بیان اینکه کسانی که در قم خدمت می‌کنند مستقیماً به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند، اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از شعبه‌ها و شاخه‌‌های ولایت است.

پیریایی با بیان اینکه نیروی انتظامی در قم یک نیروی کاردان است، بر مسئله پیشگیری از جرائم تاکید کرد و بیان داشت: پلیس قم با بررسی نیازها و مشکلات مردم در برطرف کردن آنها گام‌های موثری بر می‌دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی بعد از انقلاب اسلامی دیدگاهی پژوهش محور دارد، افزود: سردار احمدی مقدم نیز توجه ویژه‌ای به جایگاه پژوهش محوری پلیس در استان قم دارد.

استاندار قم در ادامه با تقدیر از زحمات فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دوره تصدی سردار احمدی مقدم از بهترین و موفق‌ترین دوره‌ها در نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: اینکه مقام معظم رهبری از پلیس رضایت دارند، مایه مسرت است و نشان می‌دهد که پلیس به قله‌ها و اهداف نزدیک شده است.

پیریایی افزود: با وجود امنیت است که شرایط مطلوب در جامعه حاصل می‌شود و در حقیقت امنیت، از امنیت فردی شروع و به امنیت جهانی ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت اقتدار سخت افزاری نیست، گفت: برگزاری این همایش‌ها و ایجاد رقابت بین استان‌ها در ارائه آمار بهتر به مسئولان، حوزه امنیت اجتماعی در کشور را ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb99b8.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما