شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 12831
منبع : قم نیوز
استاندار قم در حاشيه بازديد از مقر فرماندهي انتظامي استان؛

خدمات نيروي انتظامي در نوروز امسال چشمگير بوده است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم اقدامات و خدمات نيروي انتظامي در نوروز را چشمگير دانست.
خدمات نيروي انتظامي در نوروز امسال چشمگير بوده است
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايي در حاشيه بازديد از مقر فرماندهي انتظامي استان مستقر در عوارضي قم تهران، ضمن تقدير از خدمات و اقدامات فرماندهي انتظامي استان در نوروز اظهار داشت: خوشبختانه تدابير و برنامه ريزي هاي نيروي انتظامي در نوروز جاري كاهش مشكلات ترافيكي و تخلفات را در جاده هاي استان در پي داشته است.

وي با اشاره به استقرار نيروهاي امنيتي و انتظامي در محورهاي مواصلاتي استان تصريح كرد: خدمات نيروي انتظامي در تامين امنيت جاده ها و كنترل ترافيك در نوروز جاري تاكنون چشمگير بوده است.

استاندار قم به آماده باش نيروهاي انتظامي استان در ايام تعطيلات نوروز خاطرنشان كرد: بسيج تمام امكانات و توان نيروي انتظامي در نوروز رضايتمندي مردم و مسافرين نوروزي را در پي داشته است.

وي به وضعيت جاده ها و محورهاي مواصلاتي استان در طي روزهاي گذشته اشاره كرد و افزود: با توجه به وضعيت كليدي قم به عنوان شاهراه مواصلاتي مركز كشور و محل عبور ۱۷ استان، وضعيت ترافيكي محورهاي استان مطلوب بوده و معضل ترافيكي خاصي در روزهاي گذشته به وجود نيامده كه در اين جهت بايد از خدمات فرماندهي انتظامي استان تقدير كرد.

پيريايي تامين امنيت شهر و زائرين مستقر در بوستان هاي استان را ضروري عنوان و تصريح كرد: اقدام ستاد تسهيلات در اسكان زائرين در بوستان ها بسيار خوب بوده و نيروي انتظامي هم در تامين امنيت بوستان ها و مراكزي كه زائرين در آنها اسكان يافته اند اقدامات قابل توجهي را انجام داده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcezv8z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما